0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА МОДЕЛЮВАННЯ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЗЮДОЇСТІВ НА ЕТАПІ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ (ID:203687)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 95
Рік виконання: 2008
Вартість: 370
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ .................................................................... 3 ВCТУП ..................................................................................................................... 4 РОЗДІЛ 1. СТАН І ПЕРСПЕКТИВА УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ МОДЕЛЮВАННЯ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЗЮДОЇСТІВ НА ЕТАПІ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ..................................................................... 9 1.1. Історична довідка про розвиток боротьби дзюдо ......................................... 9 1.2. Біомеханічні основи техніки боротьби дзюдо .............................................. 11 1.3. Структура багаторічного тренування ............................................................ 13 1.4. Методика моделювання змагальної діяльності борців ................................ 16 1.5. Особливості змагального періоду та етапу безпосередньої підготовки ..... 20 1.6. Висновки до розділу 1 ..................................................................................... 26 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ................................. 27 2.1. Методи дослідження ........................................................................................ 27 2.2. Організація дослідження ................................................................................. 35 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ МОДЕЛЮВАННЯ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЗЮДОЇСТІВ НА ЕТАПІ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ........................ 38 3.1. Особливості моделювання техніки боротьби дзюдо .................................... 38 3.2. Розробка методики моделювання змагальної діяльності дзюдоїстів на етапі безпосередньої підготовки ........................................................................... 54 3.3. Дослідження ефективності методики моделювання змагальної діяльності на етапі безпосередньої підготовки ................................................... 60 ВИСНОВКИ ............................................................................................................ 74 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ............................................................................. 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ............................................................... 79 ДОДАТКИ ............................................................................................................... 88
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Сучасний рівень розвитку спорту висуває підвищенні вимоги до якості підготовки спортсменів високого рівня. Слід зауважити, що функціонування створеної в Україні системи підготовки дзюдоїстів високої кваліфікації не в повній мірі відповідає вимогам ефективної багаторічної підготовки спортсменів до Олімпійських ігор та іншим великим офіційним змаганням. Деякі переможці і призери юнацьких та юніорських Українських та міжнародних змагань не досягають вершин у спорті і під час переходу із категорії юніорів в категорію дорослих атлетів зупиняються у рості майстерності, а у більшості випадків закінчують активні занняття боротьбою [4,6,45,160]. Це одна сторона так званої проблеми недостатнього рівня результативності наших дзюдоїстів на змаганнях різних рівнів. Інша проблема не менш важлива за першу – вимагає корінного удосконалення методики моделювання змагальної діяльності дзюдоїстів на етапі безпосередньої підготовки. Адже недостатній рівень педагогічної майстерності тренерів, недостатня кількість і різноплановість існуючої науково – методичної літератури, незручність її використання через обмеження можливостей виходу на технологічний рівень прийняття конкретних рішень – це всі ті фактори, які не дозволяють якісно вирішувати питання багаторічної підготовки атлетів, що у свою чергу призводить до зниження результативності виступу членів збірної команди України з боротьби дзюдо на міжнародній арені. Уважно розглянувши останні наукові дослідження можна зробити висновок, що проблема удосконалення методики моделювання змагальної діяльності борців – дзюдоїстів на етапі безпосередньої підготовки є досить актуальною. Популяризація боротьби дзюдо в Україні та за її межами, широкі можливості науки і техніки, дозволяють ретельно вивчити та дослідити особливості технічної майстерності лідируючих дзюдоїстів Світу таких, як: Х.Давтян, З.Кедалашвілі, С.Меджитов, Р.Кревчик, В.Греков, Д.Хадфі, Т.Ринер та інших і на основі отриманих експериментальних даних створити найбільш ефективні моделі змагальної діяльності дзюдоїстів на етапі безпосередньої підготовки. У відповідності до теорії І.П.Павлова (1951 р.) [105], наукових світил таких, як: М.А.Бернштейн (1966 р.) [20], Н.М.Амосов (1968 р.) [7], П.К.Анохін (1980 р.) [8,9], Б.Ф.Скіпер [300], В.Волтер [174], В.П.Бізін (1987 р.) [22], та інш., розробляють та висувають різноманітні концепції навчання руховим діям, які лежать в основі особливостей формування змісту та об’єму техніки боротьби дзюдо, що у свою чергу широко використовується на етапі безпосередньої підготовки. Основні положення багаторічного тренування борців – дзюдоїстів, його етапи та зміст, частково відображені в роботах: В.С.Ощепкова [145], А.А.Харлампієва (1965 р.) [139], H.Wolf (1983 р.) [166], Г.Туманяна (1989 р.) [134], Г.Арзютова (1995 р.) [159], Я.Коблева (1995 р.) [73], В.В.Лялько (1998 р.) [84] та інш. У процесі управління руховими діями на різних етапах багаторічного тренування беруть участь рухова, зорова, слухова, тактильна вестибулярна та інші сенсорні системи, кожна з яких відіграє вагому роль в управлінні рухами (М.О.Бернштейн (1966 р.) [20,21], А.С.Батуев (1970 р.) [18], П.К.Анохін (1980 р.) [8,9], О.П.Желтоват (1987 р.) [56], Ю.В.Фомін (1997 р.) [162], С.А.Антоненко (2002 р.) [10] та інш.). Таким чином питання розробки сучасної методики моделювання змагальної діяльності дзюдоїстів на етапі безпосередньої підготовки являються актуальними і вимагають ретельного дослідження та впровадження у навчально – тренувальний процес борців – дзюдоїстів.