0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕСТУЮЧОЇ ПРОГРАМИ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (ID:908803)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 70
Рік виконання: 2023
Вартість: 8000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………..…………………………………………... РОЗДІЛ І. Тестові технології як засіб контролю знань з фізичної культури………………………………………………………………………….. 1.1. Поняття тестів та їх використання в галузі фізичного виховання та спорту……………………………………………………………………………. 1.2. Інформаційна компетентність педагога при використанні інноваційних технологій в навчально-виховному та контролюючому процесі……………… 1.3. Комп’ютерні тести та їх різновиди…………………………………………. 1.3.1. Основні поняття процесу тестування……………………………….. 1.3.2. Види комп'ютерного тестування…………………………………….. 1.4. Дидактичні принципи та методи розробки контрольних завдань для комп'ютерного тестування……………………………………………………….. 1.5. Вимоги, що пред'являються до контролюючих завдань…………………. 1.6. Психолого-педагогічні аспекти розробки комп'ютерних тестів………….. Висновки до розділу І…………………………………………………................. РОЗДІЛ ІІ. Методи та організація досліджень……………………….................. 2.2. Методи досліджень …....……………………….……………...….................. 2.2. Організація досліджень ……………………………………........................... РОЗДІЛ ІІІ. Алгоритм створення та аналіз результатів впровадження комп’ютерної тестуючої програми з фізичної культури ……………………… 3.1. Алгоритм та структура розробки контролюючих завдань для комп'ютерного тесту……………………………………………………………… 3.2. Алгоритм роботи з комп’ютерною тестуючою програмою з фізичної культури…………………………………………………………………………… 3.3. Методика розробки комп’ютерної тестуючої програми з фізичного виховання………………………………………………………………………….. 3.4. Аналіз результатів експериментального впровадження комп’ютерної тестуючої програми з фізичної культури в навчальний процес учнів середньої школи………………………………………………………………….. Висновки до розділу ІІІ………………………………………………………….. Висновки …………………………………………………………………………. Методичні рекомендації…………………………………………………………. Список використаних джерел ………………………………................................ Додатки ………………………………………………………………………........
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Впровадження новітніх технологій навчання, що ґрунтується на нових підходах щодо подання та засвоєння знань, потребує нових, сучасних методів їх вимірювання та оцінювання. Пошук досконалих методів вимірювання рівня професійної підготовки студентів на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій набуває надзвичайної актуальності, оскільки об’єктивізація процесу вимірювання, забезпечуючи зворотний зв’язок, дає можливість координувати цей розвиток. Отже, об’єктивні та точні методи вимірювання та оцінювання знань стають однією з рушійних сил наукового прогресу. Порівняльний аналіз методів вимірювання рівня знань, які використовуються у сучасній педагогіці: усного опитування, письмової роботи, інтерв’ю та тестування, свідчить про те, що останній метод, більш ніж інші, відповідає критеріям якості при визначенні рівня теоретичних знань, умінь і навичок студентів у сфері їх майбутньої професійної діяльності. Мета дослідження: обґрунтування ефективності розробки та використання комп’ютерних тестуючих програм з фізичної культури. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати проблему використання сучасного програмного забезпечення при моніторингу знань з фізичної культури. 2. Розробити алгоритм створення комп’ютерних тестуючих програм з фізичної культури. 3. Експериментально обґрунтувати ефективність впровадження комп’ютерної тестуючої програми з фізичної культури при моніторингу знань учнів середньої школи. Об’єктом дослідження є процес контролю знань та вмінь школярів з фізичної культури. Предметом дослідження є використання комп’ютерних тестуючих програм. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи дослідження: аналіз літературних джерел; педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; математична статистика.