0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:1042036)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 1
Рік виконання: 2023
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Оцінка якості обслуговування покупців характеризується даними: Перевірка якості обслуговування Опитано покупців, тис.осіб З них незадоволені якістю обслуговування, тис.осіб Минулий рік Поточний рік Минулий рік Поточний рік Торгівельна мережа 31 28 6,2 5,0 Інтернет - магазин 46 41 8,1 7,4 Визначте частку покупців, які не задоволені якістю обслуговування в торгівельній мережі та в інтернет – магазині за минулий і поточний рік. Зробіть висновки щодо динаміки якості обслуговування.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оцінка якості обслуговування покупців характеризується даними: Перевірка якості обслуговування Опитано покупців, тис.осіб З них незадоволені якістю обслуговування, тис.осіб Минулий рік Поточний рік Минулий рік Поточний рік Торгівельна мережа 31 28 6,2 5,0 Інтернет - магазин 46 41 8,1 7,4 Визначте частку покупців, які не задоволені якістю обслуговування в торгівельній мережі та в інтернет – магазині за минулий і поточний рік. Зробіть висновки щодо динаміки якості обслуговування.