0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:1042423)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 12
Рік виконання: 2023
Вартість: 125
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Існують дані по підприємству: Показник Одиниця виміру 2018 р. 2019 р. план фактично Випуск продукції штук 2510 2600 2650 За наведеними даними визначте відносні величини: а) планового зав-дання; б) виконання плану; в) динаміки. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими відносними величинами. Зробіть висновки. Завдання 2 Прийом студентів у вищі навчальні заклади регіону (всього і у тому числі на заочне відділення) у 2017/2018 і 2018/2019 навчальних роках складав: Навчальні заклади 2017/2018 н. р. 2018/2019 н. р. прийнято студентів на заочне відділення тис. осіб % студен¬тів, прий¬ня¬тих на заочне від¬ділення всього прийнято студентів, тис. осіб % студен¬тів, прий¬ня¬тих на заочне від¬ділення Вищі 12,4 35,9 38,7 36,6 Середні спеціальні 4,7 25,0 20,1 24,9 Визначте: 1. Середній відсоток студентів, прийнятих на заочне відділення в: а) 2017/2018;б) 2018/2019 н.р. Обґрунтуйте вибір форми середньої. 2. Порівняйте отримані результати. Зробіть висновки. Завдання 3 Кількість докторів наук в Одеському регіоні характеризується даними: Роки Число докторів наук, осіб 2015 501 2016 339 2017 318 2018 2019 265 245 Визначте: 1. Абсолютні прирости, темпи зростання, темпи приросту (ланцюгові і базисні), абсолютне значення одного відсотка приросту. Отримані показники викладіть у таблиці. 2. Середній рівень ряду динаміки за 2017-2019 рр. 3. Середньорічні абсолютний приріст, темп зростання і темп при¬рос¬ту (зниження) за 2016-2019 рр. Відобразіть динаміку кількості докторів наук графічно. Зробіть висновки. Завдання 4 Динаміка продажу смартфонов характеризується даними: Види товарів Кількість продажу, од. Ціна одиниці товару, тис. грн.. базисний період звітний період базисний період звітний період «Самсунг» 134 115 13 10 «Apple iphone» 135 125 36 34 Визначте 1.Індивідуальні і зведені індекси а) кількості проданих товарів, б) вартості проданих товарів, в) цін. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими індексами. 2.Розмір економії або додаткових витрат покупців товарів кожного виду і в цілому за рахунок зміни цін. 3.На скільки тисяч гривень та відсотків збільшилася вартість проданих смартфонів фірми «Самсунг» за рахунок збільшення кількості проданих товарів і за рахунок зміни цін. Завдання 5 Випуск та загальні грошові витрати на виробництво продукції на підприєм¬ствах характеризуються даними: Підприємство Випуск продукції, штук Загальні грошові витрати, грн. базисний період поточний період базисний період поточний період № 1 200 250 30 000 40 000 № 2 400 440 68 000 79 200 Визначте індекси собівартості продукції: а) змінного складу; б) постійного (фіксованого) складу; в) структурних зрушень. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими індексами. Поясніть економічний зміст кожного індексу. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1 Існують дані по підприємству: Показник Одиниця виміру 2018 р. 2019 р. план фактично Випуск продукції штук 2510 2600 2650 За наведеними даними визначте відносні величини: а) планового зав-дання; б) виконання плану; в) динаміки. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими відносними величинами. Зробіть висновки. Завдання 2 Прийом студентів у вищі навчальні заклади регіону (всього і у тому числі на заочне відділення) у 2017/2018 і 2018/2019 навчальних роках складав: Навчальні заклади 2017/2018 н. р. 2018/2019 н. р. прийнято студентів на заочне відділення тис. осіб % студен¬тів, прий¬ня¬тих на заочне від¬ділення всього прийнято студентів, тис. осіб % студен¬тів, прий¬ня¬тих на заочне від¬ділення Вищі 12,4 35,9 38,7 36,6 Середні спеціальні 4,7 25,0 20,1 24,9 Визначте: 1. Середній відсоток студентів, прийнятих на заочне відділення в: а) 2017/2018;б) 2018/2019 н.р. Обґрунтуйте вибір форми середньої. 2. Порівняйте отримані результати. Зробіть висновки. Завдання 3 Кількість докторів наук в Одеському регіоні характеризується даними: Роки Число докторів наук, осіб 2015 501 2016 339 2017 318 2018 2019 265 245 Визначте: 1. Абсолютні прирости, темпи зростання, темпи приросту (ланцюгові і базисні), абсолютне значення одного відсотка приросту. Отримані показники викладіть у таблиці. 2. Середній рівень ряду динаміки за 2017-2019 рр. 3. Середньорічні абсолютний приріст, темп зростання і темп при¬рос¬ту (зниження) за 2016-2019 рр. Відобразіть динаміку кількості докторів наук графічно. Зробіть висновки. Завдання 4 Динаміка продажу смартфонов характеризується даними: Види товарів Кількість продажу, од. Ціна одиниці товару, тис. грн.. базисний період звітний період базисний період звітний період «Самсунг» 134 115 13 10 «Apple iphone» 135 125 36 34 Визначте 1.Індивідуальні і зведені індекси а) кількості проданих товарів, б) вартості проданих товарів, в) цін. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими індексами. 2.Розмір економії або додаткових витрат покупців товарів кожного виду і в цілому за рахунок зміни цін. 3.На скільки тисяч гривень та відсотків збільшилася вартість проданих смартфонів фірми «Самсунг» за рахунок збільшення кількості проданих товарів і за рахунок зміни цін. Завдання 5 Випуск та загальні грошові витрати на виробництво продукції на підприєм¬ствах характеризуються даними: Підприємство Випуск продукції, штук Загальні грошові витрати, грн. базисний період поточний період базисний період поточний період № 1 200 250 30 000 40 000 № 2 400 440 68 000 79 200 Визначте індекси собівартості продукції: а) змінного складу; б) постійного (фіксованого) складу; в) структурних зрушень. Покажіть взаємозв'язок між обчисленими індексами. Поясніть економічний зміст кожного індексу. Список використаних джерел