0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:1043372)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 2
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача За результатами 10-відсоткового вибіркового спостереження (випадковий безповторний відбір) витрат на рекламу підприємств розрахуйте для вибіркової сукупності: - середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації Зробіть висновки. Таблиця – Розподіл підприємств за обсягом витрат на рекламу Витрати на рекламну діяльність, тис.грн. До 90 90-120 120-140 140 і більше Кількість підприємств 10 15 13 6 Задача 2 Оцініть міру коливання чистого доходу логістичної компанії під впливом окремого чинника (чинників) – створення хабу. Застосуйте метод дисперсійного аналізу. Вихідні дані наведено в таблиці. Таблиця – Розподіл замовлень компанії до і після побудови логістичного хабу Чистий дохід, тис.грн. Кількість замовлень, од. До побудови хабу (група 1), (fi гр.1) Після побудови хабу (група 2), (fi гр.2) Загалом До 90 40 22 62 90-120 42 20 62 120-150 33 11 44 150-170 27 42 69 170 і більше 23 48 71 Загалом 165 143 308
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача За результатами 10-відсоткового вибіркового спостереження (випадковий безповторний відбір) витрат на рекламу підприємств розрахуйте для вибіркової сукупності: - середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації Зробіть висновки. Таблиця – Розподіл підприємств за обсягом витрат на рекламу Витрати на рекламну діяльність, тис.грн. До 90 90-120 120-140 140 і більше Кількість підприємств 10 15 13 6 Задача 2 Оцініть міру коливання чистого доходу логістичної компанії під впливом окремого чинника (чинників) – створення хабу. Застосуйте метод дисперсійного аналізу. Вихідні дані наведено в таблиці. Таблиця – Розподіл замовлень компанії до і після побудови логістичного хабу Чистий дохід, тис.грн. Кількість замовлень, од. До побудови хабу (група 1), (fi гр.1) Після побудови хабу (група 2), (fi гр.2) Загалом До 90 40 22 62 90-120 42 20 62 120-150 33 11 44 150-170 27 42 69 170 і більше 23 48 71 Загалом 165 143 308