0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №4, Статистика ринку товарів та послуг, №2248 (ID:15167)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 25
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність кон’юнктури ринку, задачі статистики кон’юнктури ринку 2. Конкурентний аналіз і аналіз ринкового ризику 3. Задача № 5 Є такі дані про товарооборот регіону за звітний період (тис. ум. од.) Продавці Покупці Оптово-роздрібні підприємства Споживча кооперація Управління робітничого постачання Інші торгівельні організації Населення Промисловість та господарство 1500 800 75 8 — Оптово-роздрібні підприємства — — — — 1400 Оптові бази міністерства зовнішньоекономічних зв’язків і торгівлі 300 250 70 10 — Управління робітничого постачання 150 200 100 12 300 Споживча кооперація 900 700 20 10 1250 Інші торгівельні організації 10 15 12 — 25 Розрахувати валовий, оптовий, роздрібний та чистий товарообороти, а також коефіцієнт ланковості в цілому по регіону та для системи споживчої кооперації. 4. Задача № 18 По цеху наведені такі дані про обсяг виробництва і собівартість окремих видів продукції: Вид продукції Одиниця виміру Виготовлено продукції за квартал Собівартість одиниці продукції, грн. I II III IV I II III IV А шт. 100 120 110 100 10,0 9,9 10,5 11,0 Б шт. 300 310 320 300 35,0 35,0 34,0 35,5 В кг 7800 8200 8000 8100 0,5 0,48 0,45 0,52 Обчислити базисним і ланцюговим способами загальні індекси собівартості: – із змінними вагами; – з незмінними вагами. Зробити висновок Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову