0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистично-економічний аналіз освіти (ID:179155)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 35
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСВІТИ В МАКРОЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ 1.1. Економіка освіти як галузь економіки 1.2. Організація освітньої галузі в державі. Рівні освіти та їх фінансування 1.3. Державне регулювання освіти в України РОЗДІЛ 2. СТАТИСТИКО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «МАРКЕТИНГ» В М. ОДЕСА 2.1 Проведення дослідження основних тенденцій показників вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг» в м. Одеса 2.2 Висновки за результатами проведених досліджень та перспективи подальших розробок РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТАТИСТИКО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 3.1 Шляхи удосконалення фінансування освіти в України 3.2 Пропозиції щодо вирішення проблем в освітній політиці України 3.3 Шляхи підвищення ефективності використання ресурсів міжнародної технічної допомоги і міжнародного досвіду ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Економіка освіти як галузь економіки Під галуззю економіки розуміється якісно однорідна сукупність підприємств, закладів та інших господарських одиниць, що характеризуються схожістю умов праці (виробництва), професійного складу кадрів, продукцією та послугами, що виробляються. Освіта як галузь являє собою систему освітніх закладів, організацій та підприємств, що здійснюють, головним чином, освітню діяльність, спрямовані на задоволення потреб населення в освітніх послугах і підготовку кваліфікованих робітників. Таке визначення галузі дозволяє з одного боку, називати її економікою освіти, а з іншого розглядати як складну систему. Найбільшими елементами економіки освіти є продуктивні сили та виробничі відносини галузі освіти. Особлива роль галузі освіти пояснюється: по-перше, специфічним місцем освіти в системі суспільного поділу праці. Це єдина галузь, яка задовольняє запити населення в освітніх послугах та спеціалізується на відтворенні головної продуктивної сили суспільства; кваліфікованих робітників для всіх галузей матеріального і нематеріального виробництва, а також для різних видів невиробничої діяльності. Саме це визначає пріоритетність освіти. По-друге, рівень освіти населення виступає одним з основних показників благополуччя народу країни. По-третє, ця галузь сама для себе готує професійних робітників; викладацькі кадри. По-четверте, праця в сфері освіти стала одним з наймасовіших видів людської діяльності, починаючи з раннього дитинства і до завершення трудової біографії значної частини робітників [26, 30-34]. 2.1 Проведення дослідження основних тенденцій показників вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг» в м. Одеса Завданнями курсової роботи є дослідження основних тенденцій розвитку системи вищої освіти України в цілому та особливостей поведінки споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» в м. Одеса. Ринок освітніх послуг - це середовище і сфера виробництва, просування, реалізації і споживання освітніх послуг. Під ринком освітніх послуг також розуміють матеріальні взаємовідносини учасників навчального процесу: ті, хто навчаються, організації, які надають освітні послуги, а також фізичні і юридичні особи, які їх оплачують і якимось чином регламентують. Офіційна державна статистика щодо розвитку вищої освіти в Україні в категорії «Вищі навчальні заклади» надає дані за такими показниками: кількість навчальних закладів; кількість прийнятих студентів; кількість студентів; кількість випущених фахівців І-ІІ та ІІІ-ІV рівня акредитації; кількість аспірантів та докторантів за період 1990/1991 – 2013/2014 н.р. Вказані показники (за виключенням кількості аспірантів та докторантів) були використані для виявлення тенденцій розвитку ринку освіти в цілому по Україні. В той же час, державна статистика не містить даних щодо регіонального та галузевого розподілу даних наведених показників. Тому, для виявлення особливостей поведінки споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» в м. Одеса нами були використані дані інформаційної системи «Конкурс», а також результати проведеного маркетингового дослідження.