0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:27749)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 43
Рік виконання: 2009
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
1. Метод статистики 2. Види статистичного спостереження 3. Визначення кількості груп та величини інтервалів 4. Середні величини та їх значення 5. Поняття ковзної середньої та укрупнення періодів в рядах динаміки 6. Суть вибіркового спостереження та умови його застосування Задача На основі даних про рівень товарообороту молочної продукції в районі А Показник 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 Товарооборот молочної продукції, млн.грн. 18,3 18,8 16,2 15,3 17,4 12,2 19,2 19, Визначити абсолюний приріст та середній абсолютний приріст (базисний, ланцюговий) і дати їм економічну інтерпритацію, зобразити фактичний товарооборот молочної продукції у вигляді статистичного графіка Розрахунки обгрунтувати висновками Завдання На основі даних про динаміку товарообороту телевізорів магазину побутової техніки «Ельдорадо» визначити: індивідуальні індекси фізичного обсягу, індивідуальні індекси цін на продукцію, загальний індекс товарообороту, зміну обсягу товарообороту за рахунок зміни фізичного обсягу реалізації, зміну обсягу товарообороту за рахунок зміни ціни на реалізацію, встановити залежність між індексами, зробити та обгрунтувати висновки Назва товару Базисний період Звітний період Кількість проданих одиниць Ціна за одиницю, грн. Кількість проданих одиниць Ціна за одиницю, грн Телевізор «LG» 843 1043 843 Телевізор «Sony» 654 1386 792 Телевізор «Panasonic» 724 1243 733 Телевізор «Tompson» 435 1035 420 Задача На основі проведеного групування підприємств за рівнем товарообороту, визначити структуру кількості підприємств в кожній групі, центр інтервалу кожної групи, акумульовані частоти для кожної групи. На основі згрупованих підприємств побудувати інтервальний графік ряду розподілу Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову