0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:333287)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 16
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Статистичне групування та його види 2. Варіація ознаки. Правило додавання дисперсій ІІ. Практичне завдання Завдання № 1. На 1 січня 2014 р. в Україні проживало 45,4262 млн осіб: у містах — 31,3366 млн, у сільській місцевості — 14,0896 млн. Територія України — 603,628 тис. км2. Обчислити, використовуючи відносні величини: - відсоток сільського та міського населення; - густоту населення; - співвідношення міського та сільського населення. Зробити висновки. Завдання № 2. Маємо дані з двох виробничих об’єднань за рік: І об’єднання ІІ об’єднання Фактичний випуск продукції, млн.грн. Реалізація прогнозу, % Прогноз випуску продукції, млн.грн. Реалізація прогнозу, % 825 94,2 230 102,2 514 103,6 180 105,8 Визначити середній відсоток виконання прогнозу на кожному виробничому об’єднанні. Обґрунтувати вибір середньої та зробити висновки. Завдання № 3. Динаміка сукупних витрат в середньому за місяць у розрахунку на одне домогосподарство характеризується наступними даними (грн.): 2012 р. 2013 р. 2014 р. 2015 р. 3592,1 3820,3 4048,9 4952,0 Обчислити базисні та ланцюгові абсолютні прирости та темпи зростання. Зробити висновки. Завдання № 4. За наведеною в таблиці інформацію по двох ринках про продаж яблук визначити: 1) індекс цін постійного складу; 2) індекс цін змінного складу; 3) індекс структурних зрушень. Зробити висновки. Ринок базисний період звітний період кількість, кг ціна за 1 кг, грн. кількість, кг ціна за 1 кг, грн. 1-й 450 12,0 400 14,2 2-й 400 15,5 500 15,0 всього 850 х 900 х Завдання № 5. Під час вивчення споживчого попиту здійснено 5%-не вибіркове спостереження продажу чоловічого одягу і отримано такі результати: ціна костюма, ум.од. до 200 200-250 250-300 300 і більше всього кількість костюмів 100 170 90 40 400 Обчислити: 1) з імовірністю 0,954 можливі значення частки продажу костюмів за ціною від 250 ум.од. і більше; 2) з імовірністю 0,997 можливі значення середньої ціни у генеральній сукупності. Зробити висновки. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову