0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:599208)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 3
Рік виконання: 2022
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1 1. Побудувати лінійний тренд динаміки розвитку статистичного показника. 2. Зробити аналіз отриманих результатів (швидкість, напрям зміни показника і рівень кореляції). 3. Враховуючи те, що тренд попередніх років дослідження зберігається, зробити прогноз показника на найближчі періоди. Кількість періодів для прогнозу вибрати у відповідності до кількості попередніх років дослідження. Роки Кількість дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, які працювали влітку 2014 13977 2015 9743 2016 9669 2017 9745 2018 9328 2019 8808 ЗАВДАННЯ 2 1. Побудувати сезонну хвилю показника поквартальної кількості клієнтів, що були заселені в готель. 2. Проаналізувати отримані результати. 3. Зробити прогноз щоквартальної кількості гостей на наступний рік Квартали року 2016 2017 2018 1 759 655 557 2 339 436 452 3 1655 1701 1755 4 425 402 358
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАВДАННЯ 1 1. Побудувати лінійний тренд динаміки розвитку статистичного показника. 2. Зробити аналіз отриманих результатів (швидкість, напрям зміни показника і рівень кореляції). 3. Враховуючи те, що тренд попередніх років дослідження зберігається, зробити прогноз показника на найближчі періоди. Кількість періодів для прогнозу вибрати у відповідності до кількості попередніх років дослідження. Роки Кількість дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, які працювали влітку 2014 13977 2015 9743 2016 9669 2017 9745 2018 9328 2019 8808 ЗАВДАННЯ 2 1. Побудувати сезонну хвилю показника поквартальної кількості клієнтів, що були заселені в готель. 2. Проаналізувати отримані результати. 3. Зробити прогноз щоквартальної кількості гостей на наступний рік Квартали року 2016 2017 2018 1 759 655 557 2 339 436 452 3 1655 1701 1755 4 425 402 358