0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:599905)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 4
Рік виконання: 2022
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Тестові завдання 2.1. Групування молокозаводів за обсягом переробленого молока характеризується даними: Обсяг, тис. т Кількість заводів Прибуток на 1 т переробленого молока до 30 17 7,3 30-50 13 10,1 50 і більше 4 12,3 Разом 34 9,8 Це групування: а) структурне; б) типологічне; в) аналітичне; г) варіаційне. 2.2. Для зображення кумуляти розподілу по осі х відкладають: а) варіанти; б) частоти. По осі у відкладають: в) накопичені частоти; г) варіанти. Огіва – це дзеркальне відображення д) кумуляти; е) гістограми. ІІ частина. Задачі Задача №9 Маємо дані двох господарств: Господарство Минулий рік Поточний рік урожайність, ц/га валовий збір, ц урожайність, ц/га посівна площа, га 1 39,0 9750 38,0 294 2 33,0 6600 32,0 199 Визначте середню урожайність культури для двох господарств разом : 1. за минулий рік; 2. за поточний рік. Вкажіть, який вид середньої треба застосувати у кожному випадку і чому. Задача №19 Маємо дані про розподіл туристичних фірм за частотою появи реклами у ЗМІ та динаміку клієнтської бази: Частота рекламування у ЗМІ Кількість турфірм, число клієнтів яких знижується не змінюється зростає Рідко 12 7 - Періодично 3 18 4 Регулярно - 3 17 Розрахуйте коефіцієнт спряженості та поясніть його зміст. Задача № 29 Маємо такі дані підприємства: Вироби Базовий період Звітний період собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. А 35,5 22 30,2 36 Б 14,0 18 18,1 10 В 22,3 32 21,5 34 Визначте: 1.Індивідуальні індекси собівартості, фізичного обсягу (кількості) та витрат на виробництво. 2. Загальні індекси витрат на виробництво, собівартості та фізичного обсягу (кількості). 3. Абсолютну зміну витрат на виробництво, в тому числі внаслідок зміни собівартості та фізичного обсягу (кількості). Поясніть отримані результати. Задача № 39 Маємо такі дані про виробництво товару трьома підприємствами: Підприємство Базовий період Звітний період собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. 1 35,5 48 35,0 51 2 24,0 68 26,1 70 3 32,3 50 31,7 64 Визначте: 1. Індекс середньої собівартості (змінного складу). 2. Індекс собівартості (постійного складу). 3. Індекс структурних зрушень у виробництві. Зробіть висновки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тестові завдання 2.1. Групування молокозаводів за обсягом переробленого молока характеризується даними: Обсяг, тис. т Кількість заводів Прибуток на 1 т переробленого молока до 30 17 7,3 30-50 13 10,1 50 і більше 4 12,3 Разом 34 9,8 Це групування: а) структурне; б) типологічне; в) аналітичне; г) варіаційне. 2.2. Для зображення кумуляти розподілу по осі х відкладають: а) варіанти; б) частоти. По осі у відкладають: в) накопичені частоти; г) варіанти. Огіва – це дзеркальне відображення д) кумуляти; е) гістограми. ІІ частина. Задачі Задача №9 Маємо дані двох господарств: Господарство Минулий рік Поточний рік урожайність, ц/га валовий збір, ц урожайність, ц/га посівна площа, га 1 39,0 9750 38,0 294 2 33,0 6600 32,0 199 Визначте середню урожайність культури для двох господарств разом : 1. за минулий рік; 2. за поточний рік. Вкажіть, який вид середньої треба застосувати у кожному випадку і чому. Задача №19 Маємо дані про розподіл туристичних фірм за частотою появи реклами у ЗМІ та динаміку клієнтської бази: Частота рекламування у ЗМІ Кількість турфірм, число клієнтів яких знижується не змінюється зростає Рідко 12 7 - Періодично 3 18 4 Регулярно - 3 17 Розрахуйте коефіцієнт спряженості та поясніть його зміст. Задача № 29 Маємо такі дані підприємства: Вироби Базовий період Звітний період собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. А 35,5 22 30,2 36 Б 14,0 18 18,1 10 В 22,3 32 21,5 34 Визначте: 1.Індивідуальні індекси собівартості, фізичного обсягу (кількості) та витрат на виробництво. 2. Загальні індекси витрат на виробництво, собівартості та фізичного обсягу (кількості). 3. Абсолютну зміну витрат на виробництво, в тому числі внаслідок зміни собівартості та фізичного обсягу (кількості). Поясніть отримані результати. Задача № 39 Маємо такі дані про виробництво товару трьома підприємствами: Підприємство Базовий період Звітний період собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. собівартість одиниці, грн виготовлено, тис.од. 1 35,5 48 35,0 51 2 24,0 68 26,1 70 3 32,3 50 31,7 64 Визначте: 1. Індекс середньої собівартості (змінного складу). 2. Індекс собівартості (постійного складу). 3. Індекс структурних зрушень у виробництві. Зробіть висновки.