0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:829556)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 1
Рік виконання: 2022
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Завдання для самостійного розв’язання Завдання 4.1. За даними табл. 4.1 провести аналіз маркетингових комунікаційних витрат фірми „Альпи” за досліджуваний період. Таблиця 4.1 Маркетингові комунікаційні витрати фірми «Альпи» Період Березень План на квітень Квітень Обсяг витрат, тис. грн. 2,5 2,8 2,6 Завдання 4.2. Охарактеризувати структуру продаж туроператора «Вояж» за даними, що наведено в таблиці 4.2. Таблиця 4.2 Структура продаж туроператора «Вояж» Вид відпочинку Обсяг продаж, тис. у.о. Літні ексклюзив – тури (Л) 180 Зимові ексклюзив – тури (З) 50 Тур – пакети за мінімальними тарифами (М) 20 Екскурсії та страхування (Е) 8 Процент на депозиті 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання для самостійного розв’язання Завдання 4.1. За даними табл. 4.1 провести аналіз маркетингових комунікаційних витрат фірми „Альпи” за досліджуваний період. Таблиця 4.1 Маркетингові комунікаційні витрати фірми «Альпи» Період Березень План на квітень Квітень Обсяг витрат, тис. грн. 2,5 2,8 2,6 Завдання 4.2. Охарактеризувати структуру продаж туроператора «Вояж» за даними, що наведено в таблиці 4.2. Таблиця 4.2 Структура продаж туроператора «Вояж» Вид відпочинку Обсяг продаж, тис. у.о. Літні ексклюзив – тури (Л) 180 Зимові ексклюзив – тури (З) 50 Тур – пакети за мінімальними тарифами (М) 20 Екскурсії та страхування (Е) 8 Процент на депозиті 2