0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:834222)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 2
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 Розподілення заводів по річному виробництву продукції наступна: Обсяг виробленої продукції, тон До 300 300-400 400-500 500 і більше Кількість заводів 18 26 32 24 Розрахувати середній рівень виробництва продукції за рік та медіану Задача 2 Витрати харчових підприємств на демонстрацію рекламних роликів їх продукції на різних телеканалах характеризуються даними: Телевізійні канали Кількість рекламних роликів у денному ефірі Витрати на демонстрацію рекламного ролика, тис.грн. Державні 5 5,2; 6,4 Комерційні 7 5,3; 6,2; 6,8; 7,4 Розрахувати 1.Внутрішньо групові дисперсії 2.Міжгрупову дисперсію 3.Середню з внутрішньо групових дисперсій 4.Оцінити тісноту зв’язку між витратами на рекламу та телевізійними каналами. Зробити висновки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1 Розподілення заводів по річному виробництву продукції наступна: Обсяг виробленої продукції, тон До 300 300-400 400-500 500 і більше Кількість заводів 18 26 32 24 Розрахувати середній рівень виробництва продукції за рік та медіану Задача 2 Витрати харчових підприємств на демонстрацію рекламних роликів їх продукції на різних телеканалах характеризуються даними: Телевізійні канали Кількість рекламних роликів у денному ефірі Витрати на демонстрацію рекламного ролика, тис.грн. Державні 5 5,2; 6,4 Комерційні 7 5,3; 6,2; 6,8; 7,4 Розрахувати 1.Внутрішньо групові дисперсії 2.Міжгрупову дисперсію 3.Середню з внутрішньо групових дисперсій 4.Оцінити тісноту зв’язку між витратами на рекламу та телевізійними каналами. Зробити висновки.