0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:835602)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 5
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Задача 48 Витрати підприємств на рекламу окремих категорій товару характеризуються даними: Категорія товару Собівартість 1 рекламного ролика, тис.грн. Кількість виготовлених роликів, од. Базисний період Поточний період Базисний період Поточний період Солодощі 16,3 16,5 150 180 Напої 16,0 16,2 140 135 Ковбасні вироби 77,8 17,0 135 130 Розрахувати зведені індекси: 1.Собівартості та кількості виготовлених рекламних роликів 2.Загальних витрат 3.Абсолютний розмір перевитрат (економії) загальних витрат на телерекламу за рахунок змін у собівартості Зробити висновки. Задача 32 Маємо такі дані про роботу верстатів механічного цеху заводу: Показники Базисний рік Звітний рік Кількість верстатів, шт. 1.наявних 100 110 2.встановлених 90 100 3.фактично працюючих у зміну: А) одну 35 40 Б) дві 30 30 В) три 20 30 Режимний фонд часу, верстато - годин 175500 185600 Кількість верстато – годин роботи за розрахунками 106600 140960 Фактично відпрацьовано верстато - годин 105000 139400 Простої в верстато-годинах через відсутність: - електроенергії 525 550 - матеріалів і заготовок 418 410 - інструментів і пристосувань 112 100 - робітників 310 260 - через інші причини 235 240 Визначити за кожний квартал: 1.Відсоток використання встановленого обладнання за кількістю верстатів 2.Коефіцієнт змінності обладнання та коефіцієнт використання змінного режиму 3.Коефіцієнт використання календарного та режимного засобів часу, % 4.Використання планового фонду верстато-годин, % 5.Простої верстатів в цілому і через кожну причину в плановому фондів, % 6.Середнє число годин роботи одного верстата за розрахунком і фактично Зробити висновки про використання обладнання цеху в звітному році порівняно з базисним роком Задача 14 По підприємству маються дані про чисельність працюючих та оплату праці: Категорія персоналу Середня спискова чисельність, чол. Фонд оплати праці, тис.грн. Квартал Квартал І ІІ І ІІ Промислово – виробничий персонал (ПВП), всього 240 235 3666 4026,3 У тому числі Робочі 175 150 2362,5 2295 Учні 10 13 120 163,8 ІТП 20 25 468 600 Службовці 30 35 648 787,5 МОП і охорона 5 12 67,5 180 Визначити: 1.Середньомісячну заробітну плату по окремим категоріям і у середньому по всьому промислово – виробничому персоналу 2.Індивідульні індекси середньомісячної заробітної плати 3.Абсолютну зміну фонду оплати праці за рахунок зміни чисельності працюючих та середньої заробітної плати ПВП Зробити висновки. Задача 3 У звітному періоді заводом (у фактично діючих цінах), в основних цехах було вироблено готових виробів на суму 4200 тис.грн., з них відвантажено покупцям і сплачено ними 3800 тис.грн., вироблено напівфабрикатів на суму 2350 тис.грн., фактично спожито у своєму виробництві – на 1200 тис.грн., призначено до реалізації – на 900 тис.грн., реалізовано – 800 тис.грн., виконано робіт промислового характеру за замовленням зі сторони (роботи оплачені) – на 380 тис.грн. Виконано ремонт заводського виробничого устаткування: капітальний на суму 340 тис.грн., поточний – на 120 тис.грн., залишки незавершеного виробництва на початок року – 300 тис.грн., на кінець року – 210 тис.грн. Крім того, надійшли платежі на суму 760 тис.грн. за продукцію, відвантажену в кінці попереднього періоду. Визначити вартісні показники продукції.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 48 Витрати підприємств на рекламу окремих категорій товару характеризуються даними: Категорія товару Собівартість 1 рекламного ролика, тис.грн. Кількість виготовлених роликів, од. Базисний період Поточний період Базисний період Поточний період Солодощі 16,3 16,5 150 180 Напої 16,0 16,2 140 135 Ковбасні вироби 77,8 17,0 135 130 Розрахувати зведені індекси: 1.Собівартості та кількості виготовлених рекламних роликів 2.Загальних витрат 3.Абсолютний розмір перевитрат (економії) загальних витрат на телерекламу за рахунок змін у собівартості Зробити висновки. Задача 32 Маємо такі дані про роботу верстатів механічного цеху заводу: Показники Базисний рік Звітний рік Кількість верстатів, шт. 1.наявних 100 110 2.встановлених 90 100 3.фактично працюючих у зміну: А) одну 35 40 Б) дві 30 30 В) три 20 30 Режимний фонд часу, верстато - годин 175500 185600 Кількість верстато – годин роботи за розрахунками 106600 140960 Фактично відпрацьовано верстато - годин 105000 139400 Простої в верстато-годинах через відсутність: - електроенергії 525 550 - матеріалів і заготовок 418 410 - інструментів і пристосувань 112 100 - робітників 310 260 - через інші причини 235 240 Визначити за кожний квартал: 1.Відсоток використання встановленого обладнання за кількістю верстатів 2.Коефіцієнт змінності обладнання та коефіцієнт використання змінного режиму 3.Коефіцієнт використання календарного та режимного засобів часу, % 4.Використання планового фонду верстато-годин, % 5.Простої верстатів в цілому і через кожну причину в плановому фондів, % 6.Середнє число годин роботи одного верстата за розрахунком і фактично Зробити висновки про використання обладнання цеху в звітному році порівняно з базисним роком Задача 14 По підприємству маються дані про чисельність працюючих та оплату праці: Категорія персоналу Середня спискова чисельність, чол. Фонд оплати праці, тис.грн. Квартал Квартал І ІІ І ІІ Промислово – виробничий персонал (ПВП), всього 240 235 3666 4026,3 У тому числі Робочі 175 150 2362,5 2295 Учні 10 13 120 163,8 ІТП 20 25 468 600 Службовці 30 35 648 787,5 МОП і охорона 5 12 67,5 180 Визначити: 1.Середньомісячну заробітну плату по окремим категоріям і у середньому по всьому промислово – виробничому персоналу 2.Індивідульні індекси середньомісячної заробітної плати 3.Абсолютну зміну фонду оплати праці за рахунок зміни чисельності працюючих та середньої заробітної плати ПВП Зробити висновки. Задача 3 У звітному періоді заводом (у фактично діючих цінах), в основних цехах було вироблено готових виробів на суму 4200 тис.грн., з них відвантажено покупцям і сплачено ними 3800 тис.грн., вироблено напівфабрикатів на суму 2350 тис.грн., фактично спожито у своєму виробництві – на 1200 тис.грн., призначено до реалізації – на 900 тис.грн., реалізовано – 800 тис.грн., виконано робіт промислового характеру за замовленням зі сторони (роботи оплачені) – на 380 тис.грн. Виконано ремонт заводського виробничого устаткування: капітальний на суму 340 тис.грн., поточний – на 120 тис.грн., залишки незавершеного виробництва на початок року – 300 тис.грн., на кінець року – 210 тис.грн. Крім того, надійшли платежі на суму 760 тис.грн. за продукцію, відвантажену в кінці попереднього періоду. Визначити вартісні показники продукції.