0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія підприємства Варіант 6 (ID:128948)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 27
Рік виконання: 2016
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………..…………….…….2 1.Стратегічне планування та його складові…………………………………….3 2.Еталонні стратегії та характеристика їх різновидів. Характеристика стратегії концентрованого зростання…………………………………………...5 3.Товарна стратегія підприємства…………………………………...…………7 4.Стратегія зниження трансакційних витрат…………………………………..11 Практична частина……………………………………………………………...12 Література……………………………………………………………..…………28 Завдання 1. Класифікувати фактори ЗАВДАННЯ 2. Здійсніть ситуаційний аналіз діяльності обраного підприємства за методикою SWOT (графо-аналітичний метод). Виявіть сильні та слабкі сторони, можливості та загрози обраного підприємства. ЗАДАННЯ 3 На підприємстві, яке займається виготовленням побутової техніки, було виділено 2 потенційні стратегічні зони господарювання (СЗГ). Їх економічну характеристику наведено в табл. 3. Визначте позиції цих СЗГ, використовуючи матрицю BCG. Зробіть вибір перспективної СЗГ для підприємства. ЗАВДАННЯ 4. На основі даних наведених у табл.5,6, побудуйте матрицю «ціна-якість» для молочного шоколаду різних торгових марок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є корпорація «Оболонь» Історія корпорації бере початок у 1974 році, коли почався намив майданчика для будівництва броварні. Відкриття виробництва було приурочене до Олімпійських ігор 1980 року. В якості експертів залучили чеських фахівців – всесвітньо відомих майстрів пивоваріння. Саме вони й визначили місце будівництва нової пивоварні. Вибір місця для будівництва визначався головним фактором – наявністю великих запасів м’якої та кришталево чистої води. Сьогодні вода з глибин юрського горизонту (290 м) забезпечує високу якість нашої продукції. Потрібно розширювати канали збуту, відкриття фірмових магазинів «Оболонь», співпраця з ресторанами. Також у перспективі є розвиток просування товарів, розвиток реклами, зацікавлення споживачів, надання інформації про переваги компанії. Так як компанія представлена на різних сегментах ринку, то їй слід поступово розвивати й розширювати кожний з них, використовуючи ті переваги, які вона має на ринку й запобігти реалізації погроз.
Інші роботи з даної категорії: