0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарна стратегія підприємства (ID:12954)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 54
Рік виконання: 2006
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти товарної стратегії підприємства 1.1 Етапи формування стратегічного плану маркетингу 1.2. Сутність продуктово-товарних стратегій 1.3 Ринкові характеристики продуктово-товарних стратегій Розділ 2 Дослідження товарної стратегії ПП «Фіш Ка» 2.1 Загальна характеристика ПП «Фіш Ка» 2.2 Аналіз основних показників виробничої діяльності ПП «Фіш.Ка» 2.3 Особливості товарної стратегії ПП «Фіш Ка» Розділ 3 Шляхи удосконалення товарної стратегії ПП «Фіш Ка» Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: