0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія та тактика щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID:12958)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2006
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи стратегії та тактики щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 1.1 Вибір конкурентної стратегії як основний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства 1.2 Конкурентоспроможність продукції: сутність і визначення рівня 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції, їх роль у забезпечені конкурентоспроможності продукції Розділ 2 Практичні аспекти розрахунку рівня конкурентоспроможності ВАТ «Темп» 2.1. Організаційно – економічна характеристика ВАТ “ТЕМП” 2.2 Аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Темп» Розділ 3 Шляхи підвищення конкурентоспроможності ВАТ « Темп» Висновок Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: