Зразок роботи
ВСТУП
Корпоративна (лат. corporatio - зв’язок) стратегія – загальна стратегія, призначена для ефективного збалансування напрямів діяльності підприємства, формування вигідних зон господарювання.
Мета - визначення сутності і вивчення принципів корпоративної стратегії підприємства. Об'єкт - визначення сутності та вивчення стратегії, предмет - корпоративна стратегія. У практичній частині виконана розробка корпоративної стратегії для підприємства ТОВ « Глобинський м’ясокомбінат».
Актуальність обраної теми « Корпоративна стратегія: особливості та проблеми розробки» полягає в тому, що грамотно розроблені і проаналізовані стратегії є інструментом для розуміння позиції підприємства на ринку і впливу на нього.
Необхідна підприємству корпоративна стратегія? Питання далеко не пусте, оскільки компанії вкладають значні кошти в розробку стратегічних напрямків розвитку. У наші дні дослідження проблем вдосконалення корпоративного управління на базі стратегічного підходу приділяється велика увага.
Підприємствам необхідні стратегії для знаходження шляху досягнення цілей і виконання місії. Процес розробки стратегії завжди пов'язаний із відповіддю на питання «Як?»: Як досягти цілей? Як усунути конкурентів? Як досягти переваг у конкурентній боротьбі? Як посилити довгострокові позиції фірми? Як зробити управлінське стратегічне бачення реальністю? Стратегія потрібна і всьому підприємству в цілому, і окремих його сполучних ланок, таких як наукові дослідження, торгівля, продаж, маркетинг, фінанси, трудові ресурси і т. д. Загальна стратегія підприємства ґрунтується на моделі поведінки фірми і нових ідей, запропонованих менеджерами.
Стратегія організації знаходиться в постійній розробці, оскільки не завжди можливо заздалегідь продумати всі дрібниці, а потім тривалий час функціонувати без змін. В процесі розробки стратегії необхідно постійно реагувати на трансформації, що відбуваються всередині компанії або за її межами. Динамічний і часто непередбачуваний характер конкуренції, багатообіцяючі злети і падіння цін, перестановки серед основних промислових конкурентів, нове регулювання, зниження або розширення торгових бар'єрів, а також нескінченне число інших подій впливають на стратегію, сприяючи її застарівання і подальшої втрати функціональності.
В силу того, що постійно відбуваються якісь зміни, на які необхідно реагувати, компанії отримують можливість знаходити і відкривати так звані «стратегічні вікна». Таким чином, задача удосконалення стратегії постійно знаходиться на піку актуальності. Стратегія підприємства завжди повинна поєднувати в собі заплановану і продуману лінію поведінки, а також можливість реагування на несподівані зміни.
Таким чином, виходячи з вищесказаного, можна виділити наступні завдання курсової роботи:
1. Вивчення сутності і ролі корпоративної стратегії.
2. Вивчення і аналіз принципів розробки корпоративної стратегії.
3. Розробка корпоративної стратегії для підприємства ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» по виробництву та продажу м'ясних товарів.