0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Процес розробки і реалізації маркетингової стратегії групи компаній «Овостар Юніон»» (ID:215946)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії 5 1.1. Маркетингова стратегія та її види 5 1.2. Підходи до розробки маркетингової стратегії 7 Розділ 2. Оцінка стратегічного потенціалу групи компаній «Овостар Юніон» 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика ГК «Овостар Юніон» 19 2.2. Аналіз підґрунтя стратегічного розвитку ГК «Овостар Юніон» 22 Розділ 3. Формування маркетингової стратегії ГК «Овостар Юніон» 26 3.1. Аналіз існуючого маркетингового середовища компанії 26 3.2. Удосконалення маркетингової стратегії ГК «Овостар Юніон» 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналізуючи досягнення в цих напрямках за 2014 отримуємо наступні результати. Станом на 31 грудня 2014 р загальне поголів'я Компанії збільшилось на 12% в порівнянні з попереднім роком до 5.6 млн голів (31 грудня 2013 р: 5.0 млн голів). В тому числі, поголів’я курки-несучки за той же період збільшилось на 15% до 4.4 млн голів (31 грудня 2013 р: 3.9 млн голів). За звітний період обсяг виробництва яєць зріс на 16% в порівнянні з попереднім роком до 1,038 млн шт (2013 р: 893 млн шт). Обсяг реалізації яєць збільшився на 25% до 733 млн яєць. При цьому, в 2014 р об’єми реалізації яєць на експорт були збільшені в 3 рази, з 30 до 89 млн шт. Середня ціна реалізації яйця за рік збільшилась на 15% до 0.819 грн/шт в порівнянні з 0.715 грн/шт в 2013 році. За 2014 рік Компанія переробила 319 млн яєць (2013 р: 266 млн яєць). Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів збільшився на 14% в порівнянні з попереднім роком до 1 712 тон, причому обсяг реалізації продукції на експорт був збільшений на 55% до 828 тон. Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів знизився на 4% в порівнянні з попереднім роком до 6 514 тон. Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів збільшилась на 32% до 60.10 грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів збільшилась на 15% в порівнянні з попереднім роком до 18.20 грн/кг.
Інші роботи з даної категорії: