0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВИЙ ПРОЕКТ За курсом «Стратегія підприємства». Тема: «Стратегія підприємства» (ID:462135)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПИШІТЬ ТЕЛЕГРАМ АБО ВАЙБЕР +380957811447 Є можливість порахувати з вашими даними. (МОЖЛИВО КУПИТИ НЕ ВСЮ РАБОТУ) ЗМІСТ С. Вступ …...……………………………………………………………………....... 3 РОЗДІЛ 1.КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ……………. 4 РОЗДІЛ 2.ВИЗНАЧЕННЯ МІСІЇ І ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА ……………… 8 РОЗДІЛ 3.СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА … 10 3.1.Аналіз макросередовища ………………………………………………..... 10 3.2.Аналіз споживачів ………………………………………………………… 15 3.3.Галузевий аналіз …………………………………………………………... 18 3.4.Аналіз конкуренції ………………………………………………………... 21 3.5.Комплексна оцінка зовнішнього середовища ………………………….... 25 РОЗДІЛ 4.СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА .. 28 РОЗДІЛ 5.ФОРМУЛЮВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ……………….. 31 Висновок ………………………………………………………………………. 34 Список літератури …………………………………………………………….. 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Одним з найбільш актуальних завдань сучасного розвитку економіки України є підвищення ефективності діяльності підприємств. При цьому дуже важливою є реорганізація надмірної концентрації і монополізації виробництва, удосконалюванім організаційних і структурних відносин, перегляд економічних зв'язків і методів керування. Стратегія підприємства є результатом стратегічного планування, за допомогою якого на підприємстві зважується комплекс проблем, пов’язаних з цілеспрямованою переорієнтацією випуску продукції нової номенклатури й асортименту, впровадженням і використанням нових технологій, розвитку маркетингу, удосконалюванням структури керування підприємством, своєчасною і якісною підготовкою і перепідготовкою кадрів. Метою курсової роботи є поглиблене вивчення і закріплення теоретичних знань, придбання навичок вивчення і узагальнення теоретичного та практичного матеріалу, виконання розрахунків, розробка пропозицій щодо розробки стратегії діяльності підприємства (фірми). Завданням курсової роботи є навчитися аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, аналіз конкурентноспроможності підприємства, портфельний аналіз, навчитись визначати базову конкурентну стратегію, та найголовніше, вміти обирати стратегію підприємства , та оцінити її ефективність
Інші роботи з даної категорії: