0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір стратегії для МПП «НІКО» (ID:51769)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 124
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ 1.1 Термін «послуга» та її цінність для споживача 1.2 Особливості розробки стратегій на підприємствах сфери послуг 1.3 Основні характерні риси стратегій, що використовуються провідними закордонними організаціями сфери послуг РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО СТАНУ МПП «НІКО» 2.1 Аналіз розвитку сфери послуг в Україні та Хмельницькій області 2.2 Загальна характеристика МПП «НІКО» та аналіз результатів реалізації стратегії розвитку 2.3 Аналіз реалізації стратегічних процесів МПП «НІКО» РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ТА ПРОЦЕСУ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА МПП «НІКО» 3.1 Процес формування загальної стратегії розвитку підприємства 3.2 Вибір стратегії за допомогою аналітико-ієрархічного процесу 3.3 Розробка заходів, щодо активізації рекламування медичних послуг МПП «НІКО» 3.4 Заходи щодо підвищення кваліфікації лікарів підприємства ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: