066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

10. Концепція «національного ромбу» та галузеві кластери 20. Узагальнення результатів аналізу діяльності фірм 30. Визначення конкурентного статусу фірми 40. Особливості формування бізнес-стратегій фірми 50. Методи і моделі аналізу альтернатив на бізнес-р (ID:85909)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2009
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
10. Концепція «національного ромбу» та галузеві кластери 20. Узагальнення результатів аналізу діяльності фірм 30. Визначення конкурентного статусу фірми 40. Особливості формування бізнес-стратегій фірми 50. Методи і моделі аналізу альтернатив на бізнес-рівні 60. Стратегічне планування Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову