Страховий маркетинг та напрями його активізації (на прикладі ПрАТ СК "УНІКА") (ID:321239)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТРАХУВАННІ 6
1.1. Сутність та характеристика управління маркетинговою діяльністю 6
1.2. Особливості страхового маркетингу: принципи та функції 14
1.3. Концепція комплексу маркетингу страхової компанії та її формування 24
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРАТ СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІКА» ЗА ДОПОМОГОЮ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ 30
2.1. Стан та тенденції розвитку страхової компанії 30
2.2. Аналіз стратегічного маркетингового планування діяльності страховика 41
2.3. Оцінка страхового маркетингу 51
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА НАПРЯМИ ЙОГО АКТИВІЗАЦІЇ
3.1. Проблеми та перспективи розвитку страхового маркетингу 59
3.2. Основні напрямки та шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ПрАТ СК «УНІКА» 66
3.3. Світовий досвід маркетингової діяльності у страхових компаніях та шляхи її адаптації в Україні 73
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87
ДОДАТКИ 92
Зразок роботи
1.2. Особливості страхового маркетингу: принципи та функції
Страхова компанія в своїй безпосередній діяльності повинна приділяти основну увагу на проблеми, які мають відношення до маркетингу. До особливостей використання маркетингової діяльності в страхових компаніях відносять об’єкти досліджень різних вчених у сфері економіки, маркетингу, менеджменту, фінансів та страхування [24].
Під страховим маркетингом потрібно розуміти філософію, тактику та стратегію страховика, які спрямовані на подолання негативного, формування креативного та задоволення існуючого попиту споживачів та сприяють ефективному забезпеченню потреб у повному та якісному страховому захисті [14].
Страховий маркетинг – це процес, який направлений на задоволення потреб кінцевого споживача, тобто страхувальника в умовах конкуренції. Також маркетинг можна розглядати як сукупність чинників, які спрямовані на залучення клієнтів, зростання прибутку та завоювання ринку.
До чинників відносяться:
− маркетинг як метод пошуку рішень в страхуванні;
− маркетинг як координація діяльності страховика;
− маркетинг як концепція управління в страховому бізнесі.
Цілі та мета страхової маркетингової діяльності мають тісний зв’язок з цілями діяльності самої страхової компанії і сприяють їх досягненню [28].
Пошук різних нових підходів в управлінні страховою компанією є наслідком того, що діяльність впроваджується маркетинг. Тому що він може передбачити швидку реакцію на ринкові зміни за допомогою розробки та здійснення конкретних заходів для вивчення та подальшого розвитку ринку, підготовки найкращих та гнучких рішень, досягнення кінцевої мети діяльності – забезпечення довгострокового та прибуткового функціонування компанії, таким чином процес впровадження маркетингової діяльності в страхову компанію повинен проходити поступово (табл. 1.5) [1].
Інші роботи з даної категорії: