ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ (ID:369858)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ 5
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ 9
2.1. Доходи Пенсійного фонду України протягом 2015-2019 років 9
2.2. Видатки та дефіцит (профіцит) Пенсійного фонду України протягом 2015-2019 років. 13
2.3. Аналіз забезпечення пенсійними виплатами у 2015-2019 роках. 15
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ 20
3.1. Іноземний досвід пенсійного забезпечення 20
ДОДАТОК 28
3.2. Проблеми пенсійного забезпечення в Україні та шляхи їх подолання 29
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..………32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ………………………………………………………………………………..36
Зразок роботи
З рисунку видно, що у 2016 році порівняно з попереднім роком доходи ПФУ зменшилися на 9 млрд грн, або 4% внаслідок зменшення доходів від ЄСВ. Протягом наступних років доходи весь час збільшувалися: у 2017 році збільшилися на 37,2 млрд. грн., або 14,5%, у 2018 році збільшилися на майже 61 млрд. грн., або 21% та у 2019 році – на 81,1 млрд. грн. або 22,9%.
Отже, розглянемо тепер за рахунок чого формується дохідна частина Пенсійного фонду України та як змінювалася структура доходів протягом останніх п’яти років (рис.2.2).
Як видно з рисунку 2.2., основну питому вагу в доходах ПФУ займають надходження від ЄСВ, розподіленого на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, та коштів ДБУ, частка яких у 2019 році в загальних доходах ПФУ становила 54,3 та 44,3% відповідно. Помітно, що протягом 2017-2019 рр. зберігалася однакова тенденція: у загальних доходах в середньому 53% становлять надходження ЄСВ, близько 45% – кошти ДБУ та 2% – інші надходження. Виключенням є лише 2015-2016 роки, адже частка ЄСВ у 2015 році становила 62,4%, проте наступного року зменшилася до 41,9%, відповідно доходи з Державного бюджету становили 35,8% та збільшилися до 55,7%. Таке значне зменшення надходжень від ЄСВ пов’язане із зміною адміністрування податку щодо його платників, ставки ЄСВ та ін.
Таким чином, у 2016 році надходження від ЄСВ порівняно з аналогічним показником попереднього року зменшилися на 58,2 млрд грн, при цьому кошти з ДБУ збільшилися на майже 48 млрд грн. У 2017 році порівняно з 2016 роком надходження від ЄСВ збільшилися на 47 млрд грн, фінансування з ДБУ зменшилося на 9 млрд грн. У 2018-2019 роках збільшилося як надходження від ЄСВ на 42,5 та 39,5млрд грн, так і фінансування з ДБУ на 16,6 та 42,6 млрд грн відповідно.
Інші роботи з даної категорії: