0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Страхові послуги (ID:598492)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Страхування
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Розвязати тестові завдання Питання Варіанти відповідей Вірна відповідь А Б В Г До прямих страхових посередників відносять: актуаріїв; страхових агентів; аварійних комісарів; перестрахових брокерів. Актуарій — це: фахівець, що обчислює страхові тарифи; фахівець з визначення причин страхового випадку і суми отриманих збитків; уповноважена страховиком особа, що реалізує страхові поліси; фахівець, що оцінює збитки в морському страхуванні. При укладенні договору добровільного медичного страхування програма страхування обирається: страховиком; страхувальником; лише застрахованим; страховиком та застрахованим. Франшиза - це: передача страхувальником страховикові права на стягнення заподіяної шкоди з третіх (винних) осіб у межах виплаченої суми; право страховика звернутися до інших страховиків, які за проданими полісами несуть відповідальність перед одним i тим самим конкретним страхувальником, з пропозицією розділити витрати з відшкодування збитків; визначена договором страхування частина збитків, яка в разі страхового випадку не підлягає відшкодуванню страховиком i визначається в сумі або у відсотках до страхової суми; обов’язок страхувальника повідомляти страховика про властивості об’єкту страхування. За системою першого ризику страхове відшкодування: виплачується пропорційно; дорівнює збитку внаслідок настання страхової події вперше під час дії страхового договору, але в межах страхової суми; виплачується як різниця між плановими і фактичними показниками; завжди дорівнює страховій сумі. За пропорційною системою: страхове відшкодування виплачується пропорційно відношенню страхової суми до початкової вартості об’єкта; страхові відшкодування дорівнює збитку але в межах страхової суми; страхове відшкодування виплачується пропорційно плановим і фактичним показникам; страхове відшкодування завжди дорівнює страховій сумі. При настанні страхового випадку страховик повинен: вжити заходів для запобігання та зменшення збитків; виплатити страхову суму або страхове відшкодування в передбачений договором термін; сплатити страховий платіж; повідомити до компетентних органів про страховий випадок. Обставинами, за яких страховик може відмовити у здійсненні страхової суми або страхового відшкодування, є: навмисні дії страхувальника, спрямовані на настання страхового випадку; подання страхувальником свідомо неправдивих відомостей про об’єкт страхування або про факт настання страхового випадку; несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин, або створення перешкод страховику у визначенні обставин, характеру та розміру збитків; всі перелічені обставини. Раптовою, короткочасною, непередбаченою та незалежною від волі застрахованого подію, що призводить до травматичного ушкодження, каліцтва або іншого розладу здоров’я людини, називається: стихійне лихо; ризик; пожежа; нещасний випадок. Маркетингова політика страховика спрямована на: збільшення обсягу страхової премії; отримання додаткового прибутку; підвищення іміджу компанії; вдосконалення роботи страховика щодо покращення видів страхування та збільшення клієнтів. Метою реклами страхових послуг є: збільшення кількості страхових брокерів; сприяння укладенню нових та відновленню раніше діючих договорів страхування; збільшення кількості страхових агентів; виконання норм страхового законодавства. Страховий випадок - це: певна подія, на випадок якої проводиться страхування, передбачена договором або законодавством, яка відбулася і має бути розслідувана страховиком; подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми; подія визначена в договорі страхування або в чинному законодавстві; певна подія, яка має ознаки ймовірності та випадковості настання. Моторне транспортне страхове бюро України регулює діяльність в сфері: страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; страхування автокаско; страхування вантажів, що перевозяться автотранспортом; страхування пасажирів. Система “Зелена картка” - це: міжнародна система страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; міжнародна система страхування автокаско; міжнародна система страхування вантажів, що перевозяться автотранспортом; міжнародна система страхування пасажирів. Якщо дія договору припиняється достроково за вимогою страхувальника, то: страхувальнику нічого не повертається; страхувальнику повністю повертаються сплачені внески; страховик повертає всі сплачені страхові платежі за вирахуванням витрат на ведення справи; страховик повертає страхувальнику платежі за період, що залишився до закінчення дії договору, з вирахуванням нормативних витрат на ведення справи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвязати тестові завдання Питання Варіанти відповідей Вірна відповідь А Б В Г До прямих страхових посередників відносять: актуаріїв; страхових агентів; аварійних комісарів; перестрахових брокерів. Актуарій — це: фахівець, що обчислює страхові тарифи; фахівець з визначення причин страхового випадку і суми отриманих збитків; уповноважена страховиком особа, що реалізує страхові поліси; фахівець, що оцінює збитки в морському страхуванні. При укладенні договору добровільного медичного страхування програма страхування обирається: страховиком; страхувальником; лише застрахованим; страховиком та застрахованим. Франшиза - це: передача страхувальником страховикові права на стягнення заподіяної шкоди з третіх (винних) осіб у межах виплаченої суми; право страховика звернутися до інших страховиків, які за проданими полісами несуть відповідальність перед одним i тим самим конкретним страхувальником, з пропозицією розділити витрати з відшкодування збитків; визначена договором страхування частина збитків, яка в разі страхового випадку не підлягає відшкодуванню страховиком i визначається в сумі або у відсотках до страхової суми; обов’язок страхувальника повідомляти страховика про властивості об’єкту страхування. За системою першого ризику страхове відшкодування: виплачується пропорційно; дорівнює збитку внаслідок настання страхової події вперше під час дії страхового договору, але в межах страхової суми; виплачується як різниця між плановими і фактичними показниками; завжди дорівнює страховій сумі. За пропорційною системою: страхове відшкодування виплачується пропорційно відношенню страхової суми до початкової вартості об’єкта; страхові відшкодування дорівнює збитку але в межах страхової суми; страхове відшкодування виплачується пропорційно плановим і фактичним показникам; страхове відшкодування завжди дорівнює страховій сумі. При настанні страхового випадку страховик повинен: вжити заходів для запобігання та зменшення збитків; виплатити страхову суму або страхове відшкодування в передбачений договором термін; сплатити страховий платіж; повідомити до компетентних органів про страховий випадок. Обставинами, за яких страховик може відмовити у здійсненні страхової суми або страхового відшкодування, є: навмисні дії страхувальника, спрямовані на настання страхового випадку; подання страхувальником свідомо неправдивих відомостей про об’єкт страхування або про факт настання страхового випадку; несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин, або створення перешкод страховику у визначенні обставин, характеру та розміру збитків; всі перелічені обставини. Раптовою, короткочасною, непередбаченою та незалежною від волі застрахованого подію, що призводить до травматичного ушкодження, каліцтва або іншого розладу здоров’я людини, називається: стихійне лихо; ризик; пожежа; нещасний випадок. Маркетингова політика страховика спрямована на: збільшення обсягу страхової премії; отримання додаткового прибутку; підвищення іміджу компанії; вдосконалення роботи страховика щодо покращення видів страхування та збільшення клієнтів. Метою реклами страхових послуг є: збільшення кількості страхових брокерів; сприяння укладенню нових та відновленню раніше діючих договорів страхування; збільшення кількості страхових агентів; виконання норм страхового законодавства. Страховий випадок - це: певна подія, на випадок якої проводиться страхування, передбачена договором або законодавством, яка відбулася і має бути розслідувана страховиком; подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми; подія визначена в договорі страхування або в чинному законодавстві; певна подія, яка має ознаки ймовірності та випадковості настання. Моторне транспортне страхове бюро України регулює діяльність в сфері: страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; страхування автокаско; страхування вантажів, що перевозяться автотранспортом; страхування пасажирів. Система “Зелена картка” - це: міжнародна система страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; міжнародна система страхування автокаско; міжнародна система страхування вантажів, що перевозяться автотранспортом; міжнародна система страхування пасажирів. Якщо дія договору припиняється достроково за вимогою страхувальника, то: страхувальнику нічого не повертається; страхувальнику повністю повертаються сплачені внески; страховик повертає всі сплачені страхові платежі за вирахуванням витрат на ведення справи; страховик повертає страхувальнику платежі за період, що залишився до закінчення дії договору, з вирахуванням нормативних витрат на ведення справи.