0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розрахунок показників безвідмовності та експлуатаційної технологічності з удосконаленням системи Гідравлічна (мережа джерел тиску і керування передньою опорою) (ID:1076635)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Технічні науки
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
1. Короткий опис заданої системи з принципіальною схемою 2.Структурний та функціональний аналіз системи 3.Розрахунок показників безвідмовності системи та її елементів 4.Аналіз експлуатаційної технологічності 5. Рекомендації з конструктивного удосконалення заданої системи Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Короткий опис заданої системи з принципіальною схемою Практично всі літаки використовують деякі компоненти, що працюють за допомогою гідравліки. Гідравлічна система літака - це складна система, яка використовує гідравлічний тиск для здійснення різноманітних операцій та керування різними частинами літака. Вона дозволяє виконувати такі дії, як керування кермом, гальмування коліс, висування та опускання шасі, рух крил, закривання дверей та інші обслуговувальні та операційні процеси. Рис.1.1.Принципова схема гідравлічної системи літака 1. Актуатор, 2. Привід вантажних дверей, 3. Лінійний двигун горизонтального стабілізатора, 4. Моторна помпа змінного струму, 5.Гальмівні крани, 6. Перекидний/стартовий актуатор, 7. Генераційний двигун з постійною швидкістю, 8. Головний насос двигуна, 9.Повітряний турбінний насос, 10. Блок передачі енергії, 11.Модуль фільтра, 12. Привід носових вантажних дверей, 13. Блок інтегрованого електрогідравлічного приводу рульового керування Структурний та функціональний аналіз системи Рис.1.3. Гідравлічна схема гальмівної системи літака: Розглянемо військовий винищувач, наприклад, Lockheed Martin F-16 Fighting Falcon та його будову гідравлічної системи: F 16C — одномоторний, одномісний, багатоцільовий тактичний винищувач з повним повітрям-повітрям і повітря-поверхнею бойові можливості. F 16D — двомісний (тандемний) варіант і виконує другорядну роль тренер. Фюзеляж характеризується великими розмірами міхуровий купол, носові поперечини та підзапобіжник великий повітрозабірник двигуна. Поверхні крила тонкі і мають помірну стрілоподібність. Крило має автоматичні передні закрилки, які покращують продуктивність у широкому діапазоні швидкостей. Флаперони встановлений на задній кромці крила і поєднують функції закрилків і елеронів. Розрахунок показників безвідмовності системи та її елементів Система - гідравлічна (мережа джерел тиску і керування передньою опорою). Наробіток протипожежного крану до відмови (ti): 1785, 1934, 2285, 2798, 3438, 4321, 2175, 4408. Кількість N елементів, що під наглядом – 68. Значення інтенсивностей відмов для інших елементів кожного з × 10-4 блоків системи 1/год. = 3,0; 8,2; 6,3; 7,2. Імовірність безвідмовної роботи для заданого інтервалу спостережень t та кількості інтервалів K=5 визначається за формулою: Δ t=(tmax-tmin)/K=(4408-1785)/5=524,6 (год.)
Інші роботи з даної категорії: