Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Автомобілі ВАЗ розраховані на експлуатацію в різних кліматичних умовах при температурах навколишнього середовища - 40 ... + 50 ° С. Вони можуть працювати в середніх широтах, в умовах Крайньої Півночі і в країнах з тропічним кліматом. Ці автомобілі є базовими моделями, тобто основними серед сімейств автомобілів, що збираються головним чином з однакових агрегатів. На основі кожної базової моделі випускають ряд її модифікацій, які відповідають певним вимогам і умовам експлуатації і таким чином відрізняють модифікації від базової моделі. Особливостями числа дітей розглянутих автомобілів ВАЗ є їх компонування, високий ступінь уніфікації деталей, вузлів, агрегатів і відсутність точок змащування шасі, завдяки чому скорочуються час і трудомісткість технічного обслуговування.
Кожна базова модель автомобілів має своє позначення (індексацію). Позначення складається з букв, що показують підприємство-виробник (ВАЗ - Волзький автомобільний завод), і чотирьох цифр, де перші дві цифри (21) позначають клас і тип автомобіля (малий клас, легковий), а третя і четверта - номер моделі (21- я, 5-я і т.д.). Модифікації базової моделі мають п'яту цифру, яка б означала порядковий номер модифікації. Крім індексу, базової моделі і її модифікаціям присвоюється також певну назву ( «Нива», «Жигулі» і т. Д.).
Автомобілі ВАЗ мають скроню конструктивну БЕЗПЕКУ: активність, пасивний (внутрішню, зовнішню), екологічну.
Активну безпеку автомобілів (властивість запобігати дорожньо-транспортні пригоди) забезпечують: високі тягово-швидкісні і гальмівні властивості, хороші стійкість і керованість, висока плавність ходу, гарна оглядовість і комфортабельність, що різко знижують стомлюваність водія і створюють умови тривалої безаварійної роботи.
Пасивну (внутрішню і зовнішню) безпеку автомобілів (властивість зменшувати тяжкість наслідків дорожньо-транспортних пригод) забезпечують: висока міцність пасажирського салону, практично виключає його деформації при аваріях; ремені безпеки; травмобезопасне рульове колесо; безпечні скла; безпечне внутрішнє обладнання кузова, що зменшує травмування водія і пасажирів; безпечна зовнішня форма кузова без виступаючих елементів, що зменшує травмування пішоходів.
Зменшення маси передньопривідних автомобілів дозволяє знизити витрату палива на 10-15%. Одночасно з цим намічається розширення виробництва автомобілів, що працюють на стиснутому і зрідженому газах.
Однак всі ці удосконалення зможуть бути в повній мірі реалізовані тільки за умови грамотної експлуатації автотранспортних засобів, яка в основному залежить від водія, від його знання конструкції автомобіля, вміння своєчасно виявляти й усувати несправності і від його майстерності водіння.
Метою курсової роботи було підвищення практичних знань з проектування процесу відновлення шатуна автомобіля ВАЗ- 2106.
Завданнями курсової роботи було:
1. Огляд літератури з теми роботи;
2. Вивчення призначення, типів і видів кривошипно-шатунних механізмів;
3. Складання технології ремонту та відновлення шатуна автомобіля ВАЗ- 2106;
4. Аналіз робочого місця автослюсаря та техніки безпеки при роботі.
Об’єктом дослідження виступає кривошипно шатунний механізм ВАЗ 2106.
Предметом дослідження виступають особливості ремонту кривошипна шатунного механізму ВАЗ 2106.