Розрахунок суднового дизеля (ID:1137575)
Зміст
ЗАВДАННЯ ............................................................................................................. 3
ВСТУП ..................................................................................................................... 4
ПОПЕРЕЧНИЙ ПЕРЕРІЗ ДВИГУНА SULZER 6RTA84C .………………...…6
РОЗДІЛ 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ДВИГУНА .................................. 7 1.1 Вибір палива та мастила ………………………………………..……..11
РОЗДІЛ 2. РОЗРАХУНОК ІНДИКАТОРНОГО ПРОЦЕСУ ............................ 13
2.1 Розрахунок та побудова теоретичної індикаторної діаграми............ 20 2.2 Енергетичний баланс системи наддуву ............................................... 23 2.3 Розрахунок динамічної діаграми.......................................................... 25
ВИСНОВКИ........................................................................................................... 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ............................. 30
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ДВИГУНА
Дизельні двигуни Sulzer 6RTA84C широко використовуються на сучасних суднах як головні рушійні агрегати. Вони є потужними двотактними реверсивними дизелями з вертикальним рядним розміщенням циліндрів, які забезпечують надійність і ефективність при експлуатації в умовах морських перевезень. Ці двигуни працюють на важкому паливі і розраховані на великий експлуатаційний ресурс завдяки надійним системам змащення, охолодження і паливоподачі.
Sulzer 6RTA84C — це рядний двигун з шістьма циліндрами, що має низьку частоту обертання (близько 100 об/хв), що робить його оптимальним для приводу гребного гвинта безпосередньо без редуктора. Потужність двигуна може варіюватися в межах від 20 000 до 30 000 кВт, що дозволяє йому застосовуватися на суднах великого тоннажу, таких як нафтові танкери, контейнеровози та балкери.
На серії двигунів RTA вперше було застосовано прямоточно-клапанну схему газообміну. В результаті розробки та випуску восьми типорозмірів двигунів такого типу з числом циліндрів від 4 до 12 перекривався ширший діапазон потужностей від 1720 до 35520 кВт. При цьому середній ефективний тиск не перевищував 1,5 МПа при максимальному тиску згоряння 12,5 МПа. Ефективна питома витрата палива лежала в межах 167-171 г/(кВт·год), частота обертання становила від 70 до 130 об/хв.
Двигуни серії RTA за типорозмірами, що випускаються, можна розділити на дві групи. Це моделі RTA2, до яких належать двигуни з діаметрами циліндрів: 52; 62; 72 та 84М (см). Друга група дизелів RTA8 передбачає такі типорозміри: 38; 48; 58; 76 і 84. Перша група має найбільший показник довгохідності (S/D = 3,4), друга група дизелів цього типу S/D дорівнює 2,9. Щоб відповідати потребам контейнеровозів, надалі почався випуск двигунів RTA84C. Модернізація модельного ряду RTA2 послужила появі двигунів нової конструкції RTA-U. Це двигуни RTA52U, RTA62U та RTA72U, що мають більшу на 9% номінальну потужність.
Двигуни серії RTA призначені для роботи на важкому паливі з щільністю близько 990 кг/м3. Питома витрата олії становить 0,95-1,6 г/(кВт•год).
У двигунах серії RTA фірма зберегла ряд конструктивних рішень, апробованих на попередніх моделях: охолодження деталей камери згоряння за допомогою підведення води до вогневих поверхонь по свердленим каналам у кришці та втулці, а також по глухим свердлінням у головці поршня; шестерний привід розподільного валу; напівскладну конструкцію колінчастого валу; водяне охолодження поршня з підведенням та відведенням води по телескопічних трубках; конструкцію крейцкопфа та
Інші роботи з даної категорії: