0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Транспортні споруди залізничного транспорту (ID:203881)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Технічні науки
Сторінок: 15
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ БУДУВАННЯ ШТУЧНИХ СПОРУД 4 2. ВИДИ ТРАНСПОРТНИХ СПОРУД НА ЗАЛІЗНИЦІ 6 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Найважливішими, найбільш складними і дорогими елементами транспортних магістралей є штучні споруди. Назва ця умовна, так як всі споруди є втіленням будівельного мистецтва, а не природним продуктом природних процесів і пов'язана зі складністю їх будівництва в порівнянні з полотном залізниці, автомобільної або міської дороги. Отже, транспортні споруди – це штучні споруди на залізницях, автомобільних і міських дорогах, що влаштовуються при перетині з водотоками (річки, струмки), з різкими змінами рельєфу місцевості (гірські хребти, глибокі ущелини), з дорогами для інших видів транспорту у різних рівнях (автодороги, трамвайні колії, пішохідні дороги), а також при пересіченні залізничних ліній у різних рівнях. Найпоширеніші штучні споруди на залізницях і автомобільних дорогах: мости, віадуки, акведуки, шляхопроводи, естакади, водопропускні труби під насипами, лотки, бистротоки і ін. До дорожніх штучних споруд відносяться також тунелі, регуляційні споруди, дюкери, протиобвальні і снігозахисні галереї, підпірні стінки і інші спеціальні споруди, що зводяться на гірських дорогах. Штучні споруди в містах — транспортні тунелі і шляхопроводи для розв'язки руху в різних рівнях, надземні і підземні переходи. Однією з найважливіших завдань є утримання штучних споруд на залізницях, продовження терміну їх служби. Вік багатьох з них досягає 100 років і більше, значить, одночасно в експлуатації перебувають споруди, побудовані за різними будівельними нормами; вантажопідйомність і надійність їх різні. Для забезпечення нормальної і тривалої роботи споруд необхідно виконувати комплекс робіт з обстеження, випробувань, оцінки вантажопідйомності і надійності, ремонту, посилення і реконструкції. Реконструкція мостів і труб часто буває складною, тому питання справного стану і надійності штучних споруд є дуже важливими в організації їх ефективного використання. ВИСНОВОК Штучні споруди по протягу складають менше 1,5% загальної довжини шляху, але частка їх у загальній вартості залізниці дорівнює майже 10%; вартість одного погонного метра моста і тунелю в десятки разів вище, ніж звичайного шляху. Тому їх будують капітальними, розрахованими на тривалий термін експлуатації. При найменших витратах на будівництво транспортна споруда має повністю відповідати своєму призначенню, бути простою і дешевою в експлуатації. Головна вимога до транспортних споруд – забезпечення безпечного і безперебійного руху поїздів з встановленими максимальними швидкостями при мінімальних витратах на їх ремонт і утримання. Перелік особливо великих і важливих штучних споруд та порядок нагляду і догляду за ними встановлюються начальником залізниці.