0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перспективи розвитку і технологія виробництва шкільно – канцелярських товарів (ID:1134128)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Розділ І. Загальна частина 1.1. Поняття про товар …………………………………………………… 1.2. Історична довідка ……………………………………………………. Розділ ІІ. Перспективи розвитку і технологія виробництва шкільно – канцелярських товарів 2.1. Сировина для виробництва …………………………………………. 2.2. Технологія виробництва …………………………………………….. 2.3. Нове у виробництві …………………………………………………… Розділ ІІІ. Класифікація та асортимент шкільно – канцелярських товарів 3.1. Класифікація та асортимент шкільно – канцелярських товарів …. 3.2. Вимоги до якості ……………………………………………………… 3.3. Пакування, маркування умови зберігання ………………………… Розділ IV. Організація робочого місця продавця шкільно – канцелярських товарів 4.1. Підготовка до продажу та правила продажу шкільно – канцелярських товарів ……………………………………….. 4.2. Правила продажу …………………………………………………….. 4.3. Охорона праці, санітарні вимоги та техніка безпеки ……………… Список використаної літератури ………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Поняття про товар Канцелярські товари - це вироби та приладдя, використовувані для листування та оформлення документації. Канцелярські товари складають окрему статтю у витратах якого підприємства. Особливістю українського ринку престижного пишучого приладдя є різноманітність торгових марок, що породжує конкуренцію між ними і можливість широкого вибору для споживача. Що стосується тенденцій ринку, то поки що український споживач досить консервативний у виборі: надає перевагу чорним та сталевим кольорам і класичним моделям письмового приладдя. Українські оператори з цікавістю стежать за ринком Росії, куди багато потужних закордонних підприємств інвестують капітали, привозять своє обладнання, надають технології та створюють спільні підприємства. В Україні поки що такі тенденції не спостерігаються, проте це лише справа часу. Очікують, що невдовзі виробники зацікавляться й Україною, зокрема паперовим ринком, виробництвом папок та пластикових виробів. Звісно, розміщення високотехнологічного виробництва, наприклад дорогих ручок, в Україні малоймовірне. Сьогодні оператори намагаються максимально закріпити свої позиції, розвити всі можливі напрями та об’єднатись, очікуючи приходу потужних гравців. Коли на ринок приходить виробник, встановлює нові ціни, то зазвичай за цим відбувається перерозподіл ринку. На думку деяких операторів, більшість компаній будуть змушені піти з ринку або переорієнтовуватися на інші сегменти. Вітчизняні споживачі шкільно-письмових товарів надають частіше перевагу товарам іноземного виробництва завдяки більшому асортименту таких товарів, їх великому ціновому діапазону і відповідності ціна-якість. Закордонні товари є більш конкурентоспроможними на українському ринку, і тому потрібно порекомендувати вітчизняним виробникам приділити велику увагу розробці нових ліній в асортименті приладів для письма, розробити нові моделі товарів, які б користувалися попитом, орієнтуватись на потреби і вимоги споживачів до таких приладів. В роботі також було досліджено особливості організації роботи відділу шкільно-письмових товарів в магазині, вимоги до організації торгівлі, планування торговельних залів, організації роботи продавців та інші аспекти магазинної торгівлі шкільно-письмовими товарами.