Перевезення сипучих вантажів у річному об′ємі 3000 тонн (ID:227871)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
1 Планування виробничої програми по експлуатації рухомого складу
2 Розрахунок основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу
3 Планування матеріального-технічного забезпечення
3.1. Розрахунок річної потреби АТП в автомобільному паливі і річних витрат на його придбання
3.2. Розрахунок річної потреби АТП в мастильних та інших експлуатаційних матеріалах
3.3. Розрахунок річних витрат на запасні частини і матеріали для технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу.
4. Планування чисельності працівників та фонду заробітної плати АТП
4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок
5. Розрахунок економічної ефективності автотранспортного підприємства
5.1. Розрахунок капітальних вкладень
5.2. Розрахунок собівартості перевезень
Зразок роботи
ОБСЛУГОВУВАННЮ І РЕМОНТУ РУХОМОГО СКЛАДУ
Автотранспортним підприємством дозволено коректувати основні нормативи ТО і ремонту, змінюючи кількісне значення їх при роботі автомобілів в умовах, що відрізняються від них, що прийняті для вихідних нормативів.
Коректування здійснюють, змінюючи кількісне значення нормативів ТО, перелік операцій ТО, співвідношення між обсягами робіт ТО і ремонту.
У відповідності до ре регламентуючих документів, нормативи ТО і ремонту коректуються з допомогою коефіцієнтів K_1;
‒K_(1 )- в залежності від категорії умов експлуатації;
‒ K_2 - в залежності від модифікації рухомого складу та організації його роботи;
‒ K_3 - в залежності від кліматичного району;
‒ K_4 - в залежності від пробігу з початку експлуатації;
‒ K_5 - в залежності від кількості автомобілів, що обслуговуються і ремонтуються на підприємстві;
Результуючий коефіцієнт коректування нормативів утворюється
перемноженням окремих коефіцієнтів:
– періодичність К_ТО – К1 ˙ К3= 1 ˙ 1 = 1
– пробіг до К_КР – К1 ˙ К2 ˙ К3 = 1 ˙ 1 ˙ 1,1 = 1,1
– трудомісткість К_ТР – К2 ˙ К3 =1 ˙ 1,1 = 1,1
– трудомісткість К_ПР – К1 ˙ К2 ˙ К3 ˙ К4 ˙ К5= 1,1˙1˙1,1˙1˙ 1=
= 1,21
– витрата запасних частин К_ЗПЧ – К1 ˙ К2 ˙ К3= 1˙ 1˙ 1,1 = 1,1
На АТП автомобіль за весь термін роботи проходить, як правило, один капітальний ремонт
Таблиця 2.1 – Нормативи періодичності ТО – 1, ТО – 2
Згідно характеристики транспортного засобу – КАМАЗ 55102 користуючись таблицею 2.1 – встановлено нормативний пробіг до ТО-1, ТО-2, КР.
Для самоскида КАМАЗ 55102:
- нормативний пробіг до ТО-1 – 4000 (км)
- нормативний пробіг до ТО-2 – 16000 (км)
- нормативний пробіг до КР – 600000 (км)
Середній нормативний пробіг автомобіля за циклу експлуатації протягом терміну роботи визначаємо за формулою 2.1
〖 L〗_к=(L_(к1 )+ L_(к2 ) )/2=(L_(к1 )+ 0,8L_(к1 ) )/2≈0,9L_(к1 ) (2.1)
L_к=0,9 ∙ L_к=0,9 ∙600000=540000 (км)
Оскільки результуючі коефіцієнти коректування нормативів періодичності ТО = 1; і пробігу до КР = 1,1, тому за допомогою розрахунків отримаємо скориговані величини пробігів до ТО-1, ТО-2 і КР, які записуємо у таблиці 2.2.
Таблиця 2.2 - Розрахунок скоректованої періодичності проведення ТО і КР над рухомим складом
№
п/п
Марка автомобіля
Облікова кількість автомобілів
Значення показника, км
LТО-1
LТО-2
LКР
1
КАМАЗ 55102 1 4000 16000 660000
Кількість проведених
ТО і КР для всіх автомобілів 2 8000 32000 1320000
Інші роботи з даної категорії: