«Особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці» (ID:357315)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ………………
1.1. Значення та суть використання комп'ютерних технологій на заняттях з технічної праці………………………………
1.2. Переваги та недоліки використання комп’ютерних технологій у освітньому процесі………………………….
1.3. Аналіз програми з розділу «Проектування виробів» 5-7 клас………………………………………………………….
1.4. Основні шляхи використання комп'ютерних технологій на заняттях з технічної праці………………………………
РОЗДІЛ 2
ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ……………………………………
2.1. Організація і зміст експериментального дослідження……
2.2. Етапи та результати педагогічного дослідження………..
ВИСНОВКИ…………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….………
ДОДАТКИ………………………………………………………………
Зразок роботи
ВСТУП
Роль комп’ютера займає одну з основних ланок в інформаційних засобах в сучасній освіті. Використання комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання значно спрощує пошук нової інформації для здобувачів в середніх школах. Основною ідеєю використання комп’ютерних технологій є те, що комп’ютер має бути не об’єктом вивчення, а засобом, за допомогою якого здобувач зможе краще засвоювати навчальний матеріал.
За допомогою комп’ютерних технологій, здобувачам відкриваються нові можливості моделювання та досліджування технологічних процесів і створювання власних виробів та проектів. Використання комп’ютерних технологій спрямоване на те, щоб дати якомога більше інформації, за допомогою сучасних цифрових навчальних засобів. До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться: інтернет-технології, мультимедійні програми, електронні підручники та посібники, системи дистанційного навчання та інше.
У зв’язку з постійним розвитком науки і техніки, з новими відкриттями в різноманітних галузях, з активною взаємодією людини і комп’ютера, виникає потреба у використанні комп’ютерних технологій у освітньому процесі в середній школі. Цю проблему досліджувало багато науковців.
А саме особливості використання комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках технічної праці, у своїх роботах, досліджували такі науковці: П.М.Бісіркін, Р.С.Гуревич, О.Г.Єсіна, Р.М.Лещук, В.Бойчук, М.Ю.Кадемія, І.О.Пертицин, В.Лапівський.
Проте, незважаючи на численні дослідження , ще й досі не повністю розкрите значення та суть використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці та планування занять з трудового навчання в середній школі.
Актуальність проблеми, недостатнє її теоретичне та методичне обґрунтування, зумовили вибір теми дослідження: «Особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці». Відповідно до теми, було визначено об’єкт і предмет дослідження, передбачено гіпотезу, окреслено мету та завдання, обрано методи дослідження, визначена практична значимість.
Об’єктом дослідження є освітній процес в середній школі.
Предметом дослідження є особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці.
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та дослідженні способів використання комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання.
Відповідно до мети, визначено основні завдання:
Інші роботи з даної категорії: