0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерної техніки (ID:507808)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 65
Рік виконання: 2009
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ЗДІБНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПОНЯТТЯ 1.1. Здібності як індивідуально-психологічна особливість особистості…. 1.2. Методичні підходи до формування здібностей учнів 5 – 9 класів….. РОЗДІЛ ІІ. РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМ’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 2.1. Стан використання комп’ютерної техніки під час викладання шкільних дисциплін ……………………………………………………………………. 2.2. Дидактичні принципи добору і розробки програмних педагогічних засобів для уроків трудового навчання…………………………................. 2.3. Розвиток творчих здібностей учнів 5 – 9 класів на уроках трудового навчання засобами комп’ютерної техніки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних умовах трудової діяльності від працівника вимагаються не тільки професійні знання і вміння, а й здібності сприймати нове, приймати рішення, проектувати і виконувати творчу роботу. Стає зрозуміло, що в ХХI столітті творчий підхід до виконання поставлених задач стає одним з критеріїв подальшого розвитку людини як особистості та повноцінного члену суспільства. На даному етапі розвитку шкільної освіти викладання навчального предмету «Трудове навчання (технічна праця)» ґрунтується на використанні проектної методики навчання, успішне використання якої сприяє розвитку творчого потенціалу учнів. Важливою ланкою при виконанні учнями індивідуальних проектів є використання комп'ютерної техніки як інструмента діяльності. За допомогою комп'ютера школярі зможуть вибрати різноманітні об'єкти праці, спроектувати задуманий виріб, розробити художнє оформлення свого виробу, підготувати обґрунтування вибору проекту, розробити рекламний проект свого виробу, зробити потрібні економічні розрахунки. Для цього треба мати певний набір знань і умінь роботи з комп'ютерною технікою. Самостійне виконання школярем вдалого проекту неможливе без систематичної техніко-технологічної підготовки, що включає в себе не тільки знання про матеріал і способи його обробки, а й уміння обробляти цей матеріал, надавати йому бажаної форми. Основою якісної техніко-технологічної підготовки може бути вміло дібране педагогічне програмне забезпечення уроків трудового навчання. Актуальність даної проблеми обумовила вибір теми бакалаврської роботи «Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерної техніки». Об’єкт дослідження: організація і методика навчання та виховання учнів засобами комп’терної техніки. Предмет дослідження: методика розвитку творчих здібностей учнів засобами комп’ютерної техніки на уроках трудового навчання.. Мета бакалаврської роботи – визначити та проаналізувати можливості та особливості використання комп’ютерних технологій у процесі розвитку творчих здібностей учнів основної школи при вивченні навчального предмету «Трудове навчання». Завдання роботи: − проаналізувати психологічну та науково-методичну літературу з обраної теми; − визначити поняття «творчі здібності» та їх взаємозв’язок з навчанням, методичні підходи до їх формування; − розкрити дидактичні принципи добору програмних педагогічних засобів для уроків трудового навчання; − розглянути використання комп’ютерних програм під час вивчення дисципліни «Трудове навчання», та визначити особливості методики їх застосування у навчальній діяльності учнів.
Інші роботи з даної категорії: