0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Смакові товари (ID:1015147)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ЕКСПЕРТИЗИ СИРОПІВ ТМ MARIBELL………………………………………………………….5 1.1. Характеристика основного етапу проведення експертизи…………………5 1.2. Кількісна та якісна приймальна експертиза сиропів ТМ Maribell …………9 1.3. Особливості приймання і проведення експертизи сиропів ТМ Maribell …23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ СИРОПІВ ТМ MARIBELL, ЩО ПРОПОНУЄ «АРОМАКАВА»…………………………..25 2.1. Організація, об’єкт та методи дослідження результатів. Вимоги до якості сиропів……………………………………………………………. ………………..25 2.2. Експертиза показників якості та маркування сиропів ………………………29 2.3. Документальне оформлення аналізу експертизи…………………………….31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..…35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасний світ, де увага все більше приділяється правильному способу життя та бажанням відмовитися від надмірного вживання солодких напоїв, веде до зростання актуальності використання альтернативних напоїв, серед яких і кава з додаванням сиропів. Сьогодні сиропи для кави стають не тільки смачним, але й актуальним рішенням для тих, хто шукає різноманітності та оригінального смаку у своєму напої. Таким чином, тема цієї курсової роботи має актуальність у контексті дослідження та аналізу сучасних тенденцій в споживанні різних типів напоїв, зокрема кави, зокрема, з урахуванням застосування сиропів. Промисловість виробництва харчової продукції та напоїв постійно вдосконалює свою продукцію, намагаючись адаптувати її до запитів сучасного споживача, в тому числі створюючи альтернативні варіанти для тих, хто бажає зменшити споживання цукру або додати новий смаковий вимір до свого напою. Сьогодні кавовий напій може смакувати різноманітною гамою смаків: починаючи від звичайних, наприклад — банан, полуниця, ваніль, закінчуючи екзотичними —манго, ківі, ананас. До того ж, дослідження особливостей додавання сиропів до звичайної кави можуть містити аналіз впливу цих продуктів на здоров’я, дієтичні аспекти та переваги покупців. Особливо це стає актуальним в умовах загального підвищення обізнаності споживачів щодо вибору продуктів харчування та їх впливу на організм. Відтак, дослідження та аналіз кавових сиропів не лише відображатиме існуючі тенденції в харчовій промисловості, але й допоможе розібратись, наскільки такі продукти органічно вписуються в сучасний спосіб життя та сприятимуть вирішенню питання здорового харчування та задоволенню смакових вподобань споживачів. Метою даної роботи є проведення експертизи продукції кавових сиропів, відповідність нормативній документації, технологічними процесами виготовлення та їх якістю. Основні завдання, які поставлені в роботі, є: - Охарактеризувати основні етапи проведення експертизи; - Кількісно та якісно проаналізувати приймальну експертизу сиропів ТМ Maribell; - Виявити особливості приймання і проведення експертизи сиропів ТМ Maribell; - Провести експертизу сиропів ТМ Maribell; - Проаналізувати показники якості та маркування; - Оформити документи за результатами експертизи. Об’єктом дослідження даної є сиропи, що використовуються як добавки до кавових напоїв. Предмет дослідження даної курсової роботи є характеристика та аналіз використання сиропів як добавок до кавових напоїв, зокрема на прикладі сиропів ТМ MARIBELL. Методи дослідження: літературознавчий аналіз — для проведення огляду наукової літератури та публікацій, пов’язаних із використанням сиропів у кавових напоях; емпіричний метод — для збору інформації через спеціально організовані сенсорні тести або анкетування для отримання відгуків та вподобань споживачів щодо сиропів у кавових напоях; статистичний аналіз — для обробки отриманих даних для виявлення тенденцій, кореляцій і статистично значущих відмінностей; маркетинговий аналіз — для вивчення ринкових тенденцій, аналіз конкуренції та визначення попиту на сиропи у кавовій індустрії; експертний аналіз — для консультації та інтерв’ю з фахівцями в області харчової промисловості, барістами та інших фахівців, які можуть надати інсайти використання сиропів у кавовій сфері.   РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ЕКСПЕРТИЗИ СИРОПІВ ТМ MARIBELL 1.1. Характеристика основного етапу проведення експертизи Продукція — це результат або вихідний продукт процесу виробництва, який може бути матеріальним чи нематеріальним і призначений для задоволення певних потреб чи використання в економіці та повсякденному житті [1, c.20]. Даний термін охоплює широкий спектр виробничих товарів і послуг, включаючи виготовлені товари, сільськогосподарську продукцію, промислові продукти, послуги, програмне забезпечення та інші результати виробничо—господарської діяльності. Будь-яка продукція вимагає перевірки, адже вона спрямована на споживача і має відповідати всім нормам ДСТУ. Перевірка продукції — є комплексом дослідження, спрямованих для визначення відповідності товарів нормативній документації або договірним вимогам щодо асортименту, кількості, якості тощо [4, c.48]. Головною метою здійснення експертизи — є покращення якості товарів, уникнення потрапляння на продаж фальсифікованої продукції або товарів, шкідливих для організму, посилення легальності обігу в галузі торгівлі. Цим процесом керуються професіонали, які глибоко знаються на темі експертизи товарів і мають відповідний фаховий досвід у визначенні якості та оцінюванні товарів. Експерти працюють поза посадою і не пов’язані матеріальною зацікавленою стороною в результаті проведення експертизи. Товарознавча експертиза не тільки визначає споживчі властивості та безпеку продукції, а й відіграє важливу роль у підтримці правопорядку та запобіганні потрапляння на ринок неякісної або фальсифікованої продукції. Такий підхід сприяє безпеці споживачів та розвитку легальних торговельних практик. Головна задача сертифікації товару складається із дослідження якості товарів та оцінки їх властивостей з урахуванням нормативних показників, що регламентують діяльність підприємства, виявлення фактів можливої ідентифікації або передачі фальсифікованої продукції [4, c.85]. Перевірка продукції передбачає здійснення трьох базових операцій: підготовчу, головну та кінцеву стадію. При підготовчій стадії визначають основи для призначення експертизи, які встановлюють цілі та основні завдання, поставлені перед експертом. Це важливий етап для розуміння обсягу досліджень і формування чіткого усвідомлення критеріїв оцінювання якості продуктів. До основних етапів входить виконання аналізів щодо оцінки рівня продукції, встановлення ступеня придатності її параметрів до встановлених нормативними документом показників якості та виявлення ймовірних можливих відхилень [4, c.98]. Підсумковий етап полягає у формуванні висновку та підготовці відповідних рекомендацій відносно використання продукції на ринку або її реалізації. На етапі підготовки проведення експертизи проводиться збір необхідних документів, з яких ключові — замовлення проведення експертизи, складений споживачем, заявка на призначення проведення експертизи та розпорядження щодо проведення такої експертизи [5, c.25]. При поданні заявок для проходження експертизи варто зазначити всю повноту даних, що необхідні для точного ідентифікування виробу, визначення його виробника, одержувача, зазначити також дату його надходження або відправки, номери супроводжуючих документів. Замовником окремо зазначається мета дослідження товару та завдання, які необхідно розв’язати спеціалісту. До заявки вносяться відомості про дати і номер виклику спеціаліста, дані щодо виклику постачальника, обсяги поставки продукції або методи проведення досліджень. Саме дані документи встановлюють базові характеристики проведеної експертизи і являються вагомою підвалиною для майбутнього компетентного проведення незалежного об’єктивного аналізу якості виробу. Запит для експертизи складається в довільній формі та завіряється печаткою організації та підписується директором і керівником, а також підписами головного бухгалтера, які завіряються дійсною печаткою організації. Зазначений документ передається в електронному та паперовому форматі, що дозволить замовнику самостійно вибирати найзручніший спосіб. Стосовно замовлення на проведення експертизи, то цей документ оформлюється на ім’я експерта наказом начальника відділу експертної організації або уповноваженої особи. Доручення оформляється як право експерта здійснювати перевірку та має таку детальну інформацію, наприклад, номер і дату прийому заяв, дати початку виконання перевірки, координати заявника тощо, які обумовлюють проведення експертизи. Додатково наряд отримує індивідуальний ідентифікаційний номер, котрий вноситься до «Журналу реєстрації заявок» [5, c.30]. Всі перераховані документальні матеріали становлять основу задля досягнення максимальної прозорості та оперативності проведення експертизи якості продукції. Видання наряду засвідчує наявність відповідних компетенцій для експерта у здійсненні досліджень, гарантує їх терміни проведення, завчасно обговорені з заявником. Факт надання наказу записується на підставі спеціального реєстру у спеціальний щоденник або ж записується в електронну форму документування. Після завершення експертизи на зворотному боці замовлення фіксуються години, протягом яких працював експерт, відповідно до умов оплати експертних послуг. Ця інформація підтверджується представником замовника, який також ставить свій підпис на зворотному боці. Оформлене таким чином замовлення передається до експертної організації для подальшого опрацювання [5, c.40]]. Початок основного етапу експертизи визначається прибуттям експерта на місце проведення експертизи або скликанням робочої групи для проведення експертної оцінки. Експерт отримує ряд документів для проведення експертизи, включаючи письмову заяву про виклик експерта, товаросупровідні документи (товарно—транспортні накладні, сертифікати, свідоцтво про якість, рахунок-фактура та інші), що містять інформацію про товар, який підлягає експертизі. Також експерт отримує завірену копію виклику постачальника, якщо він був викликаний, та прийомні акти, акти незгод між постачальником та одержувачем.
Інші роботи з даної категорії: