0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку алкогольної продукції на прикладі товарів ТМ Немирів (ID:104933)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 76
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 6 1.1 Покупці товару 6 1.2 Основні конкуренти підприємства стосовно товару 8 1.3 Проведення дослідження 12 РОЗДІЛ 2. АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА 24 2.1 Характеристика товару, що презентується 24 2.2 Характеристика технології виробництва товару на підприємстві 27 2.3 Життєвий цикл товару 34 РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 35 3.1 Розрахунок ціни на товар 35 3.2 Методи ціноутворення 39 3.3 Система знижок пов’язаних з покупцями 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 4. ЗБУТОВА ПОЛІТИКА 45 4.1 Характеристика збутової політики 45 1. Застосування стратегії диференціації 45 2. Використання технологій брендингу 46 4.2 Використання посередників 48 РОЗДІЛ 5. КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА 50 5.1 Характеристика інструментів комунікативної політики 50 5.2 Характеристика реклами товару,які презентуються 51 5.3 Пропаганда, яка проводиться на підприємстві 53 5.4 Стимулювання збуту, яке здійснюється на підприємстві 55 5.5 Розробка власної рекламної стратегії 57 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 62 ДОДАТКИ 64