0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча характеристика асортименту комунікаційної техніки та контроль її якості в підприємстві торгівлі (ID:1126151)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Класифікація асортименту радіоелектронних приладів для радіозв’язку та показники їх конкурентоспроможності 1.1. Характеристика наземних мобільних систем радіозв’язку……….5 1.2. Класифікація асортименту радіоелектронних приладів для радіозв’язку………………………………………………………………………11 1.3. Вимоги до якості комунікаційної техніки……………………….13 1.4. Фактори зберігання якості комунікаційних приладів………….17 Розділ 2. Товарознавча характеристика та контроль якості комунікаційних приладів 2.1. Асортимент комунікаційних приладів у сучасному торгівельному підприємстві……………………………………………………………………..21 2 .2. Товарознавча характеристика та особливості товарної інформації комунікаційних приладів………………………………………………………23 2.3. Контроль та оцінка якості комунікаційних приладів у торгівельному підприємстві…………………………………………………..26 2.4. Зберігання якості комунікаційних приладів у сучасному торгівельному підприємстві……………………………………………………30 Висновки………………………………………………………………………...32 Список використаних джерел………………………………………………….34 Додатки………………………………………………………………………….37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної роботи визначена тим, що останнім часом мобільна мережа почала стрімко розвиватися. Розповсюдження мобільних телефонів та інших комунікаційних приладів швидко пішло в гору. I це проявляється не тільки на Заході, але й у нас на Україні, де мобільний зв'язок, нарешті, перейшов в категорію «товарів народного споживання». В Європі, кількість «мобільних» користувачів за останній рік збільшилась вдвічі. І, звісно, стала з'являтися загроза здоров'ю зі сторони радіо- випромінюючих приладів. Мобільний телефон увійшов в наше життя і нікуди від нього вже не дітися. Хоча напевно, знайдеться чимало противників давати його дітям. Втім, прихильників того, щоб наші підлітки йшли в ногу з часом, теж чимало. Мобільник купується не дитині, а батькам, які хочуть мати можливість контролювати свого нащадка. Батькам набагато спокійніше, коли вони знають, що в будь-який момент можуть зв'язатися з дитиною. У мобільника є корисна функція нагадування. Якщо дитина неуважна, чи незібрана або просто мала і функції самоконтролю у неї ще не розвинуті, мобільник може нагадати дитині про невідкладні справи. Велика сила телефону - зниження небезпеки для дитини. Якщо батьки навчили в критичних або в екстрених ситуаціях користуватися необхідними номерами, ризик життя дитини значно знижується. На сьогоднішній день в дітей і дорослих набувають популярності смартфони. Це являє собою нову тенденцію і моду. Говорячи про відмінність смартфонів від телефонів, важливо відзначити, що програми, написані спеціально для операційної системи смартфона або телефона є повноцінними скомпільований в двійковий код послідовностями низькорівневих мікропроцесорних команд. А з урахуванням того, що у всіх смартфонах встановлені потужніші процесори, ніж у мобільних телефонах, можливості програміста зі створення таких програм практично не обмежені. Спеціалізовані програми функціональніші й раціональніше використовують ресурси процесора, ніж «універсальні» J2ME-програми. Тому смартфони користуються популярністю серед розробників програмного забезпечення і ентузіастів. Проблемам стану ринку комунікаційних приладів присвячений ряд робіт вітчизняних та закордонних вчених, серед яких треба виділити праці таких вчених, як: Князь С.В., Романишин С.Б., Кузьмін О.Е., Лисиця Н.М., Лук'яненко Д.Г., Наливайко А. О., Обритько В.А., Оністрат О.В., Останкова О.С., Портер М. В. Об’єктом дослідження виступає асортимент комунікаційних приладів. Предметом дослідження виступає товарознавча характеристика та особливості оцінювання якості. Метою дослідження є: « Отримання даних про магазин «New Device», як приклад реалізатора комунікаційних приладів». Для досягнення своєї мети поставлено такі завдання: 1. Вивчити асортимент магазину «New Device»; 2. Дослідити процедуру збереження якості комунікаційних приладів; 3. Описати принцип функціонування системи заміни бракованого товар; Експериментальною базою для дослідження, виступає магазин «New Device». Структура роботи: вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел та додатки.