0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Чинники, що формують споживні властивості,асортимент та якість жіночого шкіряного взуття (ID:1137894)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ, АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ ЖІНОЧОГО ШКІРЯНОГО ВЗУТТЯ 5 1.1. Стан та перспективи ринку жіночого шкіряного взуття 5 1.2. Характеристика основних чинників, що формують споживчі властивості жіночого шкіряного взуття 7 1.3. Класифікація жіночого шкіряного взуття та характеристика основних чинників, що формують асортимент жіночого шкіряного взуття 12 1.4..Номенклатура показників якості жіночого шкіряного взуття 19 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВЗУТТЯ В МАГАЗИНІ «PLATO» М. КИЇВ 20 2.1. Аналіз споживчих властивостей та якості взуття на основі асортименту магазину 20 2.2. Аналіз асортименту жіночого шкіряного взуття 22 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 ДОДАТКИ 30  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У гардеробі сучасної жінки взуття займає провідне положення і є предметом першої необхідності. Воно призначене для захисту ніг людини від несприятливих впливів зовнішнього середовища – холоду, надмірного нагріву, вогкості, пилу, бруду, механічних пошкоджень, а також служить предметом прикраси людини. Останнім часом у продажу стало з’являтися багато нових, більш модних моделей жіночого шкіряного взуття, як вітчизняного, так і імпортного виробництва, стали більш повніше задовольнятися зростаючі вимоги населення на багато видів взуття. Проблема полягає в необхідності забезпечити повноту асортименту шкіряного взуття, поліпшити якість і зовнішню обробки, створити умови, за яких покупець мав би можливість без зайвих витрат часу придбати вироби потрібного розміру, моделі. У зв’язку з цим, в умовах жорсткої конкуренції, для торгового підприємства важливо дослідити споживчі властивості, правильно вибрати асортиментну політику, а також більш повно задовольнити зростаючі вимоги населення до конкурентоспроможного взуття високої якості. На підставі всього вищесказаного тема курсової роботи є актуальною. Теоретичну основу дослідження питання вивчення та формування товарного асортименту склали наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як: Лойко Д.П.., Елізарова В.Ф., Шепеляв А.Ф., Туров А.С., Лахтіонова Л. А., Зубкова І.М., Панасенко В. А., Шеремет А. Д., Сайфулін Р. С. та інших. Метою курсової роботи є: дослідження споживчих властивостей, асортименту та якості жіночого шкіряного взуття які є найбільш вагомими при оцінювання конкурентоспроможності товарів окремих найменувань. Об’єктом дослідження є жіноче шкіряне взуття. Предметом дослідження в курсовій роботі є вивчення на аналіз чинників, що формують споживчі властивості, асортимент та якість жіночого шкіряного взуття. Для розкриття теми роботи, необхідно теоретично і практично дослідити такі основні завдання:  дослідити стан та перспективи ринку жіночого шкіряного взуття;  охарактеризувати основні чинники, що формують споживчі властивості жіночого шкіряного взуття;  класифікувати жіноче шкіряне взуття та охарактеризувати основні чинники, що формують асортимент жіночого шкіряного взуття;  навести Номенклатуру показників якості жіночого шкіряного взуття;  аналізувати споживчі властивості взуття на основі асортименту магазину «PLATO»;  аналізувати споживчі властивості та якість взуття на основі асортименту магазину. Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу, закони України. В процесі дослідження використані традиційні способи та засоби економічного аналізу (табличного, порівняння, групування, графічний), комп’ютерної обробки матеріалів. Курсова робота складається з 33 сторінок друкованого тексту, трьох розділів, вступу, висновків та пропозицій, списку використаних джерел з 20 найменувань, містить 2 додатки.  
Інші роботи з даної категорії: