0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКУВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ОХОЛОДЖЕНОЇ І ЗАМОРОЖЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ID:140923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 46
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКУВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ОХОЛОДЖЕНОЇ І ЗАМОРОЖЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.1 Плівкові полімерні матеріали 1.2 Багатошарові і комбіновані пакувальні матеріали 1.3 Сучасні пакувальні матеріали і тара для охолодженої і замороженої продукції 1.4. Вимоги до пакувальних матеріалів для заморожених і охолоджених продуктів РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УПАКУВАНЯ ОХОЛОДЖЕНОЇ І ЗАМОРОЖЕНОЇ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 2.1 Фрукти і овочі 2.2 М’ясо і м’ясні напівфабрикати 2.3 Риба і морепродукти 2.4 Морозиво ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пакування товарів являє собою процес захисту товарів від дії різних зовнішніх факторів за допомогою пакувальних матеріалів і тари. Практично будь-який продукт поміщений в упаковку при виборі продукту може виконувати одночасно декілька життєво важливих для даного продукту функцій: − можливість розподілу продуктів і виробів по масі або по кількості; − збереження продуктів і виробів; − можливість транспортування; − маркування, ідентифікація; − інформаційна і рекламна функції (вона, зокрема, сприяє збільшенню об'ємів продажів). Споживачі швидко реагують на функції упаковки, зокрема на її зручність у користуванні, привабливий дизайн, форму, колір, наявну інформацію на упаковці. Упаковка сприяє швидкому засвоюванню нових ринків відомими товарами і забезпечує зорове пізнання через дизайн, колір, логотип тощо [5, с. 7]. ... Метою даної роботи є дослідження пакувальних матеріалів та упаковок для замороженої продукції та їх порівняльна характеристика. Об’єкт дослідження – пакувальні матеріали та упаковки для замороженої продукції. Предмет дослідження – фізичні показники пакувальних матеріалів. Для досягнення поставленої в роботі мети був обраний метод аналізу, складена порівняльна характеристика пакувальних матеріалів для замороженої продукції в залежності від різних показників, чітко виділені переваги та недоліки кожної групи упаковок.