0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження маркетингової товарної політики ПАТ «Полтавакондитер» (ID:174675)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ РИНКОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ПОЛТАВАКОНДИТЕР» І ХАРАКТЕРИСТИКА ЙОГО МАРКЕТИНГОВОЇ КОН’ЮКТУРИ 13 2.1. Дослідження конкурентоспроможності продукції ТМ «Домінік» на вітчизняному ринку солодощів 13 2.2. Дослідження асортименту та якості продукції ТМ «Домінік» 22 2.3. Дослідження реклами та системи збуту і розподілу 28 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ЩОДО ПОДАЛЬШОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПАТ «ПОЛТАВАКОНДИТЕР» 32 3.1. Напрямки та пропозиції вдосконалення товарної політики організації 32 3.2. Розрахунок ефективності запропонованих заходів щодо подальшого вдосконалення продукції на підприємстві 36 ВИСНОВКИ 37 ВИКОРИСТАНІ ЛІТЕРАТУРНІ ДЖЕРЕЛА 39 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову