0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча оцінка асортименту фасадної плитки та маркетингові аспекти дослідження ринку (ID:190979)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 82
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Аналіз ринку та формування якості фасадної плитки 1.1. Стан ринку фасадної плитки в Україні 1.2. Чинники формування якості фасадної плитки 1.3. Вимоги до якості фасадної плитки Розділ 2. Товарознавча оцінка фасадної плитки у ТОВ «ТБК-1» 3.1.Об’єкти та методи дослідження 3.2. Аналіз асортименту фасадної плитки у ТОВ «ТБК-1» 3.3. Систематизація властивостей, що характеризують якість та конкурентоспроможність фасадної плитки 3.3. Розрахунок комплексного показника якості та оцінка конкурентоспроможності фасадної плитки Розділ 3. Маркетингові аспекти дослідження ринку фасадної плитки в ТОВ «ТБК-1» 3.1. Вивчення попиту на фасадну плитку в ТОВ «ТБК-1» 3.2. Визначення ефективності комерційних угод 3.3. Маркетингові заходи по просуванню на ринок фасадної плитки Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Стан ринку керамічної фасадної плитки в Україні В Україні за останні декілька років спостерігається значне зростання будівництва нових споруд і реконструкції старих, відповідно з’являється потреба у будівельних матеріалах. А керамічна облицювальна плитка має дуже добрі функціональні, ергономічні, гігієнічні та естетичні властивості, тому саме вона користується великою популярністю серед інших будівельних матеріалів [36]. Споживач в свою чергу має бажання бачити широкий асортимент, купувати якісну продукцію, а найголовніше, купувати її за доступною ціною. На сьогоднішній день, основні світові виробники бачать в Україні, по-перше, постачальника сировини для виробництва керамічної матеріалів, по-друге, перспективний ринок збуту готової продукції. Згідно даних Державного комітету статистики, виробництво більшості видів будівельної продукції знизилось в 1,5-2 рази, в той час як виробництво керамічної плитки показало зростання на 7,3%. Остання тенденція зумовлена тим, що раніше з України експортували глину в Італію, Іспанію, а звідти завозили керамічну плитку високої якості і за високими цінами. Фінансова ж криза та зростання курсу долара, що вплинули на обсяги імпорту, призвели до збільшення саме вітчизняного виробництва керамічної плитки й змінення торговельного сальдо країни. Таким чином для українського ринку керамічної плитки для внутрішнього та зовнішнього облицювання основним результатом 2014 року стало перевищення об’ємів експорту товару над об’ємами імпорту [10]. На рис.1.1 відображено виробництво керамічних плит і плиток в Україні. Рис.1.1. Виробництво керамічних плит і плиток в Україні в 2014-2016 рр., млн. кв. м Згідно рис. 1.1 виробництво керамічних плит мало тенденцію зростання у 2014 році й набрало максимальних обертів у листопаді 2014 року, що становило 5,09 млн. кв.м [10, 36]. Станом на січень та лютий 2015 року виробництво керамічних плит та плиток в Україні становило 4,95 та 4,47 млн. кв. м. Порівнюючи показники лютого 2015 року з аналогічним періодом 2014 року, то темп росту виробництва склав 53,2%, тобто є помітними тенденції збільшення випуску керамічної плитки українськими підприємствами [41]. Що стосується споживання, простежується поступове зменшення, якщо в 2007-2014 роках, показник варіювався в межах 60,3-66,4 млн. кв. метрів, то споживання в 2015-січень-листопад 2014 року становило не більше 45 млн. кв. метрів.