0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Споживча оцінка асортиментуі якості засобів для догляду за порожниною рота та організація комерційної роботи в торговельному підприємстві (ID:191314)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 89
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ РИНКУ ТА НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ДОГЛЯДУ ЗА ПОРОЖНИНОЮ РОТА В УКРАЇНІ 1.1. Забезпеченість ринку України засобами догляду за порожниною рота 1.2. Стан та проблеми ринку засобів догляду за порожниною рота в Україні 1.3. Аналіз нормативних документів та вимог до якості засобів догляду за порожниною рота РОЗДІЛ 2. СПОЖИВЧА ОЦІНКА АСОРТИМЕНТУ І ЯКОСТІ ЗАСОБІВ ДОГЛЯДУ ЗА ПОРОЖНИНОЮ РОТА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «ШИК І БЛИСК») 2.1. Організація об’єкта і методи досліджень 2.2. Порівняльна характеристика асортименту та якості засобів догляду за порожниною рота 2.3. Виявлення споживчих переваг щодо асортименту та якості засобів догляду за порожниною рота 2.4. Експертна оцінка засобів догляду за порожниною рота 2.5. Оцінка конкурентоспроможності засобів догляду за порожниною рота РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ТОВ «ШИК І БЛИСК» 3.1. Теоретико-методологічні засади комерційної діяльності 3.2. Аналіз комерційної діяльності ТОВ «Шик і блиск» 3.3. Аналіз ефективності укладання комерційних угод на ТОВ «Шик і блиск» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2. Стан та проблеми ринку засобів догляду за порожниною рота в Україні В останні десятиліття споживання косметичних товарів в усьому світі, у тому числі і у нашій країні, зростає. На українському ринку з’явилася величезна кількість нових товарів з новими споживчими властивостями, багато не відомих раніше фірм. Рівень споживання вітчизняних косметичних товарів визначається насиченістю ринку імпортними товарами. Донедавна питома вага імпортних косметичних товарів по окремих групах (засоби по догляду за шкірою, за волоссям) коливалася від 60 до 80 %. На ринок України надходить також парфумерно-косметична продукція виробництва країн СНД, передусім Росії. Так, фабрика «Рассвет» м. Москва виготовляє у широкому асортименті різноманітні косметичні вироби: креми, зубні пасти, засоби для гоління, засоби з догляду за волоссям та ін. Нині український парфумерно-косметичний ринок переживає стадію розвитку, про що свідчать прагнення фірм, що працюють на ньому, завойовувати нові ніші. Дешева продукція, що наситила ринок, повільно витискується більш дорогими товарами. Особливого успіху на українському ринку досягають закордонні фірми. Той факт, що великі імпортери збільшили за рік обсяги продажу своєї продукції в середньому у 1,5 раза, говорить про значну ємність вітчизняного ринку – місця на ньому поки що вистачає всім. Однак сучасне становище на ринку – не на користь українських виробників. Господарями почувають себе оператори, що реалізують імпортну парфумерію і косметику, яка вигідно відрізняється від вітчизняної продукції широтою асортименту, ефективним зовнішнім оформленням, розвинутою рекламою. За більшістю товарних груп продукція іноземного виробництва складає 60-90% від загальної кількості пропонованого товару, а в середньому по ринку 70-75 %. За такими товарними групами і видами товарів, як зубна паста, дезодоранти, креми для гоління, лак для волосся, декоративна косметика, туалетна вода, ринок України майже на 95-100 % заповнений імпортною продукцією. Український ринок зубних паст на 95% наповнений імпортною продукцією, і динаміка ринку – це власне темпи зростання імпорту. Основною «пиріг» ділять транснаціонали й еврокомпаніі. Як правило, це ті, хто встиг прийти ще наприкінці існування СРСР (наприклад, Colgate). Або компанії, що не пошкодували грошей на рекламу в 90-ті: Procter & Gamble, SmithKline, ARCAM / Dr. Theiss. Ця четвірка західних компаній контролює від 2/3 до 3/4 ринку в залежності від регіонів. Поширення тієї чи іншої пасти в конкретній галузі залежить від того, яких мереж супермаркетів там більше. Частка зубних паст різних торгових марок на регіональному ринку наведена на рис. 1.1. Рис. 1.1. Частка зубних паст різних торгових марок Тепер кілька слів про найбільших імпортерів. Американську Colgate-Palmolive особливо представляти не треба. Procter & Gamble просуває в Україні фактично лише різновиди марки Blend-a-Med. Тепер P & G володіє німецькими потужностями, займаючи там цілу вулицю (P & G Strasse), звідки надходить, мабуть, найбільш якісний продукт (марка Blend-a-Med-Total) [21]. Але найбільше в СНД продукції, виробленої в Польщі та Росії. Британські та ірландські компанії представлені в основному когортою виробників SmithKline і Oral-B. Британська SmithKline з деяких пір виступає спільно з Glaxo Int. та контролює в Україні три основні марки - Aquafresh (десятки видів), Sеnsodyne, Paradontax, а також давно відому (але чомусь зараз рідко з'являлася) Macleans. Ірландська Oral-B також пропонує деякі свої марки паст, але вони явно поступаються за популярністю широкому асортименту зубних щіток. Німеччина представлена, перш за все, маркою Lacalut фірми ARCAM / Dr. Theiss у вищій ціновій категорії і тільки у «дорослому» варіанті. Перевагою даного товару є його позиціонування виключно як лікувального, з особливим акцентуванням медичного ефекту від використання пасти. Проблема українського ринку полягає в тому, що попит на продукцію під всесвітньо відомими торговими марками вже існує, але культура споживання перебуває в зародковій стадії. Хоча вже більше 65% всіх придбань зубної пасти робляться в аптеках і супермаркетах, вагома частка ринку залишається в тіні і належить базарах, вуличним торговцям і неспеціалізованим ятках. Через вищеназвані торгові точки збувається фальсифікована продукція, яка не відповідає стандартам якості. Левова частка фальсифікату завозиться на український ринок контрабандою з Болгарії та Індії. Безпека таких підробок для здоров'я людини не гарантована. Важливим показником, що характеризує кон’юнктуру ринку косметичних товарів, є рівень поточних ринкових цін. Ціни на косметику є значним фактором збуту товарів, тому що вони насамперед визначають реальний попит споживачів. За ціновими характеристиками ринок косметичних товарів дуже різноманітний. Товари повсякденного попиту призначаються для широкого кола споживачів з невисоким рівнем доходу. Тож, ціни на них значно менші, але підлягають змінам залежно від соціально-економічних і виробничих факторів. Насиченість ринку України імпортними товарами, високі ціни на товари відомих західних фірм, низька якість дешевих підробок привели до підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників. Нові науково-дослідні заходи, освоєння нових технологій, художнє оформлення, рекламні заходи, сучасний підхід до товарної інформації та багато інших факторів сприяли відродженню вітчизняної косметичної промисловості, підвищенню попиту на вітчизняний товар. Цікаво, що ще в 2007 році на косметику власного виробництва в Україні доводилося всього 8%. І в тому, що на сьогодні ця цифра виросла в 3,5 разу, як це ні парадоксально, чимала «заслуга» економічної кризи. По-перше, в кризовий період значно скоротився попит на дорогу косметику, яка майже на 100% в Україні представлена імпортною продукцією. А ось по відходу середнього і нижнього цінового рівня, де і працюють українські виробники, навпаки, зросла. За оцінками аналітиків, грошовий об’єм українського косметичного ринку 2011 року складе 40,5 млрд. грн. Виходячи з формули «30/70», продаж вітчизняних виробників складе більше 12 млрд. грн. Основні виробники косметики в Україні наведені в табл. 1.1. Таблиця 1.1 Українські виробники косметики Компанія Місто Продукція Функціональне призначення Біокон Донецьк Біля 100 найменувань продукції Косметика по догляду за обличчям; порожниною рота; антицеллюлитні засоби; засоби для захисту від сонця Bishoff Київ Біля 50 найменувань продукції Лінія натуральних косметик-них засобів догляду за шкірою обличчя і тіла, порожниною рота Ефект Харків Одна з найбільших косметичних фабрик в Україні Зубні пасти, еліксири, лосьйони після бриття, креми, гелі, шампуні, духи Крымская роза Сімферополь Біля 150 найменувань продукції Косметика по догляду за волоссям, тілом, обличчям, порожниною рота; духи і одеколони, рожева вода, ефірні масла Загострення конкуренції на ринку потребує вкладання значних коштів у маркетинг власної продукції. Українські виробники останнім часом стали більше приділяти уваги підвищенню якості власної продукції. Ряд підприємств відходить від сегмента дешевого мас-маркета і виробляє продукцію, що займає високі цінові ніші. Це дозволяє ефективніше використовувати маркетингові стратегії у просуванні на ринку продукції. Для того, щоб товар дійшов до споживача, він повинен відповідати певним критеріям: мати натуральну основу, бути багатофункціональним, компактним і мати відповідний формат. У цілому український ринок парфумерно-косметичних товарів є одним з найбільш містких і перспективних серед інших непродовольчих товарів. На сучасному етапі для вітчизняних виробників головні завдання складаються з покращення якості і розширення асортименту продукції, підвищення її конкурентоспроможності.
Інші роботи з даної категорії: