0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління запасами в логістичній системі та товарознавча оцінка асортименту швейних виробів (ID:191644)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 97
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….5 Розділ 1. Аналіз ринку та вимог до якості швейних виробів 1.1. Аналіз ринку швейних виробів в Україні………………………………..8 1.2. Аналіз нормативних документів, які регламентують вимоги до якості швейних виробів…………………………………………………………18 1.3. Систематизація властивостей щодо якості швейних виробів……………26 Розділ 2. Товарознавча оцінка асортименту швейних виробів на ВАТ «Володарка» 2.1. Організація, об’єкт та методи досліджень………………………………...32 2.2. Товарознавча характеристика асортименту швейних виробів на ВАТ «Володарка»………………………………………………………………..38 2.3. Споживча оцінка асортименту та якості чоловічих швейних виробів….46 2.4. Оцінка конкурентоспроможності чоловічих швейних виробів ВАТ «Володарка»………………………………………………………53 Розділ 3. Оптимізація запасів швейних виробів на ВАТ «Володарка» м. Вінниця 3.1. Види та система управління запасами в логістичній системі……………57 3.2. Аналіз запасів швейних виробів на ВАТ «Володарка»…………………..67 3.3. Оцінка ефективності управління запасами швейних виробів……………76 3.4. Шляхи підвищення ефективності управління запасами швейних виробів…………………………………………………………………………...85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………92 СПИСОРК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..98 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...102
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Стан ринку швейних виробів в Україні Аналізуючи ринок швейного одягу за 2017 рік слід відмітити, що український споживач продовжує економити на верхньому одязі. В 2016 р. ринок спожив його на 44% менше, ніж у 2015р. В 2017 р., порівняно з 2016р., експерти відмічають зменшення попиту майже на 5% [47]. Досліджуючи ринок швейних виробів неможливо точно визначити ситуацію, оскільки дані Держкомстату не завжди співпадають з даними виробників. Більшість виробників не розділяють оптимізму Держкомстату України, запевняючи, що об’єм виробництва для внутрішнього споживання залишається на рівні минулого року, а об’єм реалізації навіть скоротився. Причина – внутрішній ринок на стільки «звузився», що виробляти товар для нього можна тільки обмеженими партіями. Потужність дозволяє кожен місяць випускати 250-300 тис. виробів на 2-2,5 млн. грн. Але досвід показує, що реалізувати на внутрішньому ринку 250-300 тис. одиниць верхнього одягу в рік неможливо. Ціна товару для українського споживача дуже висока, наприклад, тільки відпускна ціна без оптово-роздрібної націнки на жіноче пальто складає 2,5-3 тис. грн. за одну одиницю. Вона розрахована на середній клас, якого в нашій країні ще немає. Знизити ціну шляхом скорочення затрат велике підприємство не в змозі [24]. Тому у виграші лишилися невеликі підприємства, витрати яких на комунальні платежі, оплату праці і тому подібне значно менше, ніж у великих підприємствах. На ринку є місце лише для невеликих підприємств – по 50-80 чол. в кожному з об’ємом виробництва 60 тис. одиниць верхнього одягу в рік. А позитивна статистика це або похибка, або результат випуску тими підприємствами, що в минулому році нічого не виробляли. На рис.1.1 наведено дані щодо виробництва верхнього текстильного одягу в Україні в 2015-2017 рр.[56]. Рис. 1.1. Виробництво верхнього швейного одягу, млн. шт. за 2015-2017р.р. З рис.1.1 видно, що виробництво верхнього текстильного одягу за три роки зменшилось на 4,1 млн. штук, більше ніж у 2 рази. Невеликі підприємства теж стикаються з тим явищем, що товар розходиться досить повільно. Якщо раніше верхній одяг осіннього та зимового асортименту починали реалізовувати в червні, коли ним починали запасатися підприємства оптової торгівлі, то у 2017р. вони почали скуповувати продукцію в жовтні-листопаді [57]. Також проти виробників верхнього одягу, як великих підприємств так і малих, «повстала» навіть погода. Деякі виробники стверджують, що в останні роки осінь стала набагато теплішою, що скорочує період торгівлі верхнім одягом. В ситуації, яка склалася, великі підприємства, що виробляють товари широкого вжитку не ризикують збільшувати їх випуск для внутрішнього ринку, а прагнуть більше працювати за давальницькою схемою, оскільки кількість замовлень значно збільшується. 98% виробленого одягу реалізується за давальницькою схемою. Малі підприємства виживають за рахунок виробництва товару, який призначений безпосередньо для реалізації. За даними Держкомстату України, індекс обсягів виробництва продукції легкої промисловості за січень-грудень 2017р до відповідного періоду минулого року становить 107,8 %, в тому числі виробництва одягу - 104,3 % (рис.1.2). Рис.1.2. Динаміка обсягів виробництва товарів легкої промисловості та готового одягу в 2017 р. до відповідного періоду попереднього року, % Результати роботи у І кварталі 2017 р. свідчать про те, що вітчизняна легка промисловість, як і решта галузей промисловості, перебуває нині у стані поступового надолуження спаду виробництва, зумовленого системними кризовими явищами, які виявилися в економіці України і світу впродовж останніх двох років. Швейна промисловість у І кварталі поточного року мала позитивний результат. Обсяг виробництва готового одягу зріс на 4%, порівняно з січнем-березнем минулого року (табл.1.1) [56]. Таблиця 1.1 Виробництво найважливіших видів продукції швейної підгалузі за січень-березень 2017 р. Продукція Вироблено за Березень 2017р., % до Січень-березень 2017р., % до січня-березня 2016р. Січень-березень 2017р. Березень 2017р. Лютого 2017р. березня 2016р. Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 56,2 31,7 268,6 112,0 100,0 Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні жіночі та дівчачі, тис. шт. 196 88,9 137,8 119,0 125,6 Костюми чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 121 37,7 85,3 57,9 67,0 Сукні та сарафани жіночі та дівчачі, тис. шт. 326 96,5 84,9 131,7 101,1 Швейними підприємствами за даний період 2017 р. виготовлено 196 тис. шт. пальт, плащів, курток жіночих та 326 тис. шт. суконь, що відповідно на 25,6% та 1,1% більше, а пальт, плащів, курток – 56,2 тис. шт. – на рівні І кварталу 2016 р. Водночас скоротилося виробництво костюмів чоловічих на 33% (виготовлено121тис. шт.), а пальт, півпальт – на 24,8% (1005 шт.). За січень-червень 2017р. швейними підприємствами було виготовлено 149 тис. шт. пальт, півпальт, курток чоловічих, що на 3,3% більше порівняно з даним періодом попереднього року, 671 тис. шт. пальт, півпальт, курток жіночих, що на 2,1% більше, 219 тис. шт. костюмів чоловічих та хлопчачих та 659 тис. шт. суконь, що на 16,9 % більше (див. табл. 1.2). Таблиця 1.2 Виробництво найважливіших видів продукції швейної підгалузі за січень-червень 2017 р. Продукція Вироблено за Червень 2017р., % до Січень-червень 2017р., % до січня-червня 2016р. Січень-червень 2017р. Червень 2017р. Травня 2017р. Червня 2016р. Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 149 31,2 95,4 77,2 103,3 Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні жіночі та дівчачі, тис. шт. 671 191 129,9 92,4 102,1 Костюми чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 219 33,2 85,1 68,0 66,8 Сукні та сарафани жіночі та дівчачі, тис. шт. 659 115 108,4 120,5 116,9 Завдяки нарощуванню обсягів виробництв, динаміка обсягів реалізації товарів легкої промисловості в 2017 р. також має позитивний результат. За п’ять місяців підприємствами галузі реалізовано продукції на суму 2,3 млрд. грн., що на 13,4 % більше, ніж за відповідний період 2016 р. За січень-вересень підприємствами легкої промисловості реалізовано продукції на 12,3 % більше проти аналогічного періоду попереднього року на суму 3,9 млрд. грн. в тому числі одягу – на 1 млрд. грн.(табл.1.3). Таблиця 1.3 Виробництво основних видів продукції швейної промисловості за січень-вересень 2017 р. Продукція Вироблено за Вересень 2016р., % до Січень-вересень 2017р., % до січня-вересня 2016р. Січень-вересень 2017р. Вересень 2017р. Серпня 2017р. Вересня 2016р. Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 283 45,2 89,0 87,9 104,0 Пальта, півпальта, накидки, плащі, куртки теплі та вироби аналогічні жіночі та дівчачі, тис. шт. 1323 235 116,1 128,2 95,6 Костюми чоловічі та хлопчачі, тис. шт. 303 55,0 126,8 123,7 68,5 Сукні та сарафани жіночі та дівчачі, тис. шт. 889 67,7 101,2 80,9 107,7 В цілому по легкій промисловості фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування за січень-вересень поточного року становить 32,3 млн. грн., в тому числі у виробництві одягу сума збитків становить 5,2 млн. грн. Частка підприємств, що отримали прибуток, становить 52,7 % від загальної кількості підприємств галузі; решта (47,3%) працювали зі збитками. Швейна промисловість у січні-вересні 2017 р. показала найменший приріст виробництва. Обсяг виробництва готового одягу зріс на 3% порівняно з аналогічним періодом попереднього року [47, 56 , 60]. На швейних підприємствах за січень-вересень 2017 р., порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилися обсяги виробництва пальт, плащів, курток чоловічих на 4% (виготовлено 283 тис. шт.), суконь – на 7,7 % (889 тис. шт.). Водночас скоротилося виробництво костюмів чоловічих на 31,5 % (виготовлено 303 тис. шт.), пальт, плащів, курток жіночих на 4,4 % (1,3 млн. шт.), що пов’язано із насиченням даного сегмента ринку імпортною продукцією, обсяги ввезення якої з року в рік зростають. Обсяг реалізованої продукції легкої промисловості за 2017р. порівняно з аналогічним періодом минулого року, збільшився на 13,9% і становить 5,9 млрд. грн., з них готовий одяг становить 28,8 %. Приріст виробництва у швейній промисловості за січень-грудень становить 4,3%. На швейних підприємствах за 2017р. порівняно з попереднім роком, скоротилися обсяги виробництва суконь – на 5,3 % (виготовлено близько 1,1 млн. шт.), костюмів чоловічих на 20,1 % (449 тис. шт.), що пов’язано із насиченням даного сегмента ринку імпортною продукцією, обсяги ввезення якої з року в рік зростають. В 2017 р. підприємства легкої промисловості відновили нарощування експортного потенціалу. Так, за 2017 р. проти аналогічного періоду минулого року збільшився експорт готового одягу в 1,2 рази. Через надмірну експортну орієнтованість швейної підгалузі (50-90% підприємств продовжують працювати за давальницькою схемою) асортимент та обсяги виробництва продукції залежать від наявності іноземних замовлень. До початку кризи за кордон йшло близько 90% виробленої в нашій країні швейної продукції. За даними Держкомстату, за перше півріччя 2016 р. вітчизняні підприємства експортували товарів на суму понад $ 650 млн. Найбільш значні обсяги вивезеного припали на одяг з текстилю (близько $ 300 млн.) і трикотаж ($ 630 тис.). За аналогічний період 2017 експортні поставки знизилися до $ 400 млн., у тому числі текстильного одягу до $ 190 млн, трикотажу - до $ 470 тис.(рис.1.3). Рис.1.3. Експорт одягу з текстилю в І півріччі 2016-2017 рр. Останнім часом спостерігається негативна тенденція перенесення замовлень на пошиття одягу з України до Китаю та країн Південно-Східної Азії, в яких легка промисловість є однією з пріоритетних галузей економіки, здійснила переоснащення, забезпечена у достатній кількості дешевою робочою силою і має відчутну державну підтримку для розвитку та виходу на зовнішній ринок. Із загального числа підприємств текстильної промисловості понад 140 здійснюють зовнішньоекономічну діяльність: експортують свою продукцію до країн Європи і СНД – в основному чоловічий та жіночий верхній одяг, костюми, блузки, сорочки, а також одяг промислового призначення, нижню білизну, рукавиці, рукавички. Найбільші поставки здійснюються до Німеччини (47%), Франції (15%) та Польщі (13%) (рис.1.4).