0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавство (ID:27698)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 32
Рік виконання: 2009
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
1. Структура організації роздрібної торгової мережі 2. Розвиток торгових послуг Завдання Дослідіть сучасну політику розподілення в Україні і світовий досвід організації бізнесу в сфері роздрібної торгівлі в США, Англії тощо та розробіть маркетингову стратегію розподілення, а також тактику її реалізації для найбільш перспективної, на Вашу думку, форми організації торгового дому «Рута» Формування маркетингових рішень відносно завдання слід провести з урахуванням Ваших результатів досліджень впливу на політику розподілення торгових підприємств в Україні слідуючих змін зовнішнього середовища маркетингу: диверсифікація споживання, софтизація економіки, переміщення акцентів з якості наданих послуг на функціональні властивості матеріальних продуктів, зрілість та старіння суспільства, інформатизація та інтернаціоналізація Інформація для прийняття рішення відносно завдання Торговий дім «Рута» відомий на ринку України як солідний оптово – роздрібний торговець універсальним асортиментом товарів. Його девіз: «Ми гарантуємо високу якість реалізуємої продукції, середні ціни та високу культуру торгівлі» Стійкий попит на товари торгового дому забезпечує постійне зростання продаж. Однак зростає і загроза конкуренції. Президент торгового дому розуміє, що оскільки в роздрібній торгівлі проходить безпосередній контакт із споживачами, тому саме вона найбільш чітко реагує на зміни у споживчій сфері Він усвідомлює необхідність отримання інформації про подібні зміни і доручає директору з маркетингу підготувати доповідну записку про основні привабливості її регіонів та оптимальні маркетингові стратегії розподілення для найбільш перспективних форм організації бізнесу у сфері роздрібної торгівлі (типів магазинів) Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову