0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавство (ID:27790)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 5
Рік виконання: 2009
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Задача Визначити фінансовий результат від реалізації послуг з організації виставкового заходу за вихідними даними, враховуючи при цьому: - Кількість експонентів, що орендують необладнану виставкову площу, становить 34 од., кількість необладнаної виставкової площі 274 кв.м - Кількість експонентів, що орендують обладнану виставкову площу становить 112 од., кількість обладнаної виставкової площі 893 кв.м - Організація фуршету розрахована на 150 осіб - Термін проведення конференції 42 год - Оренда офісу та складського приміщення триває 6 місяців - Користування послугами зв’язку 6 місяців - Зарплата співробітників 6 місяців - Загальна кількість учасників, що зареєструвались – 1. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 3. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 2. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Монтаж фриза стенда і стінових панелей, що відділяють стенд експонета від суміжних стендів 3. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 4. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 3. Кошторис витрат на додаткове обладнання, монтаж – демонтаж та технічне обслуговування 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 13, 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 8, 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 15, 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 8, 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 27, 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 31, 14. Електрична розетка – 23, 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Організація фуршету на одну особу – 5. Організація конференції (у.о. за одну годину) 1. Оренда конференц – залу – 19, 2. Монтаж та технічне обслуговування проекційного обладнання – Постійні витрати на організацію виставкового заходу 1. Оренда приміщень організації (у.о. за місяць) 1. Оренда офісу – 2. Оренда складського приміщення – 2. Амортизаційні відрахування (у.о. за місяць) 1. Амортизаційні відрахування офісного обладнання – 2. Амортизаційні відрахування виставкового обладнання – 3. Поштова розсилка інформаційних матеріалів (у.о.) Поштові витрати – 4. Послуги звязку (у.о. за місяць) 1. Телефонні переговори – 2. Мобільний зв'язок – 3. Інтернет – 5. Транспортні витрати Транспортні витрати – 6. Зарплата робітників (у.о. за місяць) Нарахування на зарплату – 7. Реклама Реклама 8. Виготовлення друкованої інформації (у.о.) 1. Друкована продукція – 1. Прибутки на необладнану виставкову площу (у.о./ кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 2. Прибутки на обладнану виставкову площу (у.о./кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 3. Кошторис прибутків на додаткове обладнання 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 14. Електрична розетка – 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Прибуток на реєстраційний внесок (у.о./од.уч.) Реєстраційний внесок – 6. Прибуток від реклами в каталозі 1. Реклама в каталозі – 2. Реклама в каталозі кольорова – Задача Оцінити ефективність участі підприємства у виставковому заходів за показника якісної оцінки відвідувачів стенду Кількість балів для оцінки обрана за пропозиціями західних дослідників, проте може бути змінена відповідно до побажань конкретного експонента Характеристика відвідувача/ мотив відвідування Статус відвідувача Відповідальні за прийняття рішень Приймають участь у рішенні Без повноважень Загальна інформація 9 6 Суттєві переговори 13 10 - Укладання угод 17 16 - Показники якісної оцінки відвідувачів стенду 1. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – загальна інформація) – 2. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – суттєві переговори) – 3. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – укладання угод) – 4. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – загальна інформація) – 5. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – суттєві переговори) – 6. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – укладання угод) – 7. Кількість відвідувачів стенду без повноважень (мотив – загальна інформація) – 8. Кількість нових відвідувачів із загальної кількості – 9. Кількість днів проведення виставкового заходу – 10. Витрати на організацію роботи персоналу стенду (у.о.) – 11. Сумарні витрати на участь у виставковому заходів (тис.у.о.) – 12. Кількість робочого персоналу стенду – Задача Використовуючи вихідні дані таблиці, розрахувати ефективність та чистий прибуток проведення виставкового заходу для підприємства – організатора виставки враховуючи, що необладнану площу оренду не орендують. Податок на прибуток становить 25%, ПДВ – 20% Показники для оцінки ефективності виставкового заходу 1. Кількість фірм – учасників Українські підприємства – Іноземні представництва в Україні – Іноземні фірми – 2. Організаційний внесок учасника виставки – 500 грн 3. Вартість 1 кв.м. обладнаної площі (грн.) Для українських підприємств Для іноземних представництв в Україні – Для іноземних фірм – 4. Розміри стенду (кВ.м.) – 5. Організація рекламно – поліграфічних послуг (тис.грн.) – 6. Поштове розсилання листів учасникам виставки та запрошень фахівцям (тис.грн.) – 7. Видання каталогу виставки (тис.грн.) – 8. Транспортні затрати (тис.грн.) – 9. Інші витрати на організацію виставки (тис.грн.) – 10. Надання додаткового обладнання – 11. Надання додаткових послуг (тис.грн.) – 12. Організація презентаційних програм (тис.грн.) – 13. Фонд оплати праці (тис.грн.) – 14. Вартість 1 кв.м. необладнаної площі (грн.) – 15. Дердавне фінансування –
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: