0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління формуванням асортименту товарів в торговельному підприємстві на основі маркетингу" (на матеріалах ПВКФ "БМВ-Імпекс" м. Галич) (ID:43195)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 76
Рік виконання: 2012
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Вступ 1. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельних підприємств 1.1 Значення і цілі маркетингу в діяльності торговельних підприємств 1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування 2. Аналіз і оцінка комерційної діяльності приватної виробничо-комерційної фірми "БМВ-Імпекс" 2.1. Організація господарських зв’язків з постачальниками 2.2. Організація проведення асортиментної політики 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на приватній виробничо-комерційній фірмі "БМВ – Імпекс" 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову