0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча оцінка якості кави розчинної натуральної (ID:445234)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 15
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
2 ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА ЯКОСТІ КАВИ РОЗЧИННОЇ НАТУРАЛЬНОЇ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 2.1. Об’єкти та методи дослідження 2.2. Аналіз маркування та пакування кави розчинної натуральної 2.3. Дослідження органолептичних властивостей кави розчинної натуральної ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ ДОДАТОК А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Кава – це напій, що стає приводом для багатьох приємних зустрічей – з друзями, сім’єю або просто з газетою. Хороша кава – ідеальний засіб розташувати до себе ділового партнера, важливого клієнта або здобути постійного відвідувача ресторану. Асортимент кави та кавових напоїв нині дуже різноманітний. Крім традиційних видів кавових напоїв розробляються та впроваджуються у виробництво нові види кавових напоїв із застосуванням нетрадиційної сировини. Ринок кави представлений великою кількістю виробників, які випускають дану продукцію і постійно поповнюють її асортимент. На українському ринку, в основному, переважає розчинна кава (80%). Швидкість і простота приготування такої кави економить час, і це один із значимих чинників у нинішніх споживачів для прийняття рішення про покупку саме розчинної кави. Проведений аналіз органолептичних і фізико-хімічних властивостей показав, що за органолептичними показниками всі досліджувані зразки кави відповідають вимогам. За фізико-хімічними показниками (кількість вологи і час розчинності) всі досліджувані зразки кави також відповідають вимогам стандартів. На основі виконаного дослідження можна зробити висновок, що просування нової кави на ринок України можливе лише за умови доброї рекламної підтримки та яскравої упаковки, що впадає в око і запам’ятовується. Важливе також постійне дотримання якості. Як свідчить практика, спочатку, аби закріпити свої ринкові позиції, фірми намагаються постачати товар високої якості. Згодом вона падає, чого не скажеш про ціну. Для підвищення конкурентоспроможності та удосконалення асортименту кави та кавових напоїв необхідно приділяти велику увагу до методів упакування та якості сировини, з якої виготовляють дані напої, готової продукції, а також оновлення рецептури, збагачення її мінеральними речовинами, білковою сировиною, які необхідні організму людини.
Інші роботи з даної категорії: