0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості туристичного продукту в сегменті релігійного туризму(на прикладі "Трайдент Хіт") (ID:101854)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 148
Рік виконання: 2014
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ 1.1. Місце релігійного туризму в системі туристичної діяльності 1.2. Різновиди релігійного туризму 1.3. Інноваційні методи та прийомі,які застосовуються для підвищення ефективності релігійно-туристичної діяльності РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ У СИСТЕМІ РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ АГЕНЦІЄЮ "ТРАЙДЕНТ ХІТ" 2.1. Аналіз господарської діяльності та оцінки тенденцій розвитку туристичних послуг агенцією 2.2. Оцінка системи розробки туристичного продукту агенцією у сегменті релігійного туризму 2.3. Діагностика ефективності реалізації турів у сегменті релігійного туризму агенцією РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ У СЕГМЕНТІ РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ АГЕНЦІЄЮ "ТРАЙДЕНТ ХІТ" 3.1. Використання системного підходу при розробці нового туристичного продукту у сегменті релігійного туризму 3.2. Обгрунтування запропонованих рішень щодо вдосконалення розробки турпродукту "Православні святині Волині" 3.3. Маркетингові заходи агенства та просування туристичного продукту у сегменті релігійного туризму 3.4. Охорона праці в галузі підприємств туристичної сфери ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову