0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співпраця туроператорів з підприємствами розміщення (ID:103331)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВПРАЦІ ТУРФІРМ ІЗ ЗАКЛАДАМИ РОЗМІЩЕННЯ 6 1.1. Поняття та види туристичних фірм і закладів розміщення 6 1.2. Історія розвитку туризму та готельного господарства 11 1.3. Види співпраці турфірм із закладами розміщення 15 РОЗДІЛ ІІ. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ СПІВПРАЦІ ТІРФІРМ ІЗ ЗАКЛАДАМИ РОЗМІЩЕННЯ 19 2.1. Міжнародні договори, що регулюють співпрацю турфірм із закладами розіміщення 19 2.2. Документальне оформлення співробітництва з національними закладами розміщення 23 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СПІВПРАЦІ ТУРФІРМ ТА ЗАКЛАДІВ РОЗМІЩЕННЯ 28 3.1. Вплив закладів розміщення на якість туристичного продукту 28 3.2. Проблеми і перспективи розвитку співпраці турфірм із закладами розміщення 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми курсової роботи. Актуальність даної теми зумовлена швидким зростанням розвитку туризму та збільшенням кількості подорожуючих. Одночасно зі збільшенням загальної кількості туристів помітний розвиток одержала інфраструктура туризму, основним компонентом якої є - готельний сектор, що прагне одержати свою частку бізнесу. Саме готельні підприємства виконують одну з найважливіших функцій у сфері обслуговування туристів: забезпечують їх сучасним житлом і побутовими послугами. Витрати на готельні послуги становлять приблизно від 30% до 50% усіх витрат у кошторисі туристів. Окрім того, готельний комфорт є головним предметом зацікавлення туристів. Тому ця сфера є одним з основних сегментів туристичної галузі. Важливим чинником розвитку туризму є якість обслуговування туристів у готелях. Дослідження показують, що якість обслуговування туристи оцінюють в чотири рази вище, ніж адекватність і поміркованість ціни, і в 1,2 рази вище, ніж якість самого туристичного продукту. Для туриста хороший готель – це візитна картка країни, він створює її імідж іноді в більшій мірі, ніж десятки інших факторів. Саме тому, туроператору формуючи туристичний продукт важливо особливу увагу приділяти саме закладам розміщення.