0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інклюзивний (доступний) туризм (ID:1105350)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 29
Рік виконання: 2024
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ..................................................................................................................3 1. Аналіз туристичного ринку України та світу.......................................6 1.1. Аналіз туристичного ринку України.......................................................6 1.2. Аналіз туристичного ринку Греції.........................................................12 2. Технологія діяльності туристичного підприємства при формуванні нового тур. Маршруту...........................................................................................16 2.1. Загальна характеристика туристичного маршруту «Крок за кроком стежками Півдня».....................................................................................................16 2.2. Обґрунтування вибору пунктів нового маршруту та розробка схеми маршруту з зазначенням транспортного обслуговування....................................18 2.3. Пошук та відбір партнерів-постачальників товарів та послуг в кожному пункті нового маршруту у відповідності до обраного класу обслуговування.........................................................................................................20 2.4. Підготовка інформаційно-методичного та рекламного забезпечення туру (технологічної картки маршруту, графіку завантаження туристичного підприємства, інформаційного листка до путівки туристичної подорожі; проведення розрахунку вартості туру; підготовка прикладів рекламного матеріалу).................................................................................................................22 3. Особливості технології туристичної діяльності в процесі реалізації розробленого туру...................................................................................................24 3.1. Визначення каналів збуту туристичного маршруту «Крок за кроком стежками Півдня».....................................................................................................24 3.2. Технологія туристичних процедур (туристичні формальності) при здійсненні туристичної подорожі............................................................................25 Висновки........................................................................................................27 Список використаної літератури..............................................................28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Туристичні підприємства є невід'ємною частиною туристичної індустрії, формуючи її пропозицію та забезпечуючи безперебійну роботу. Вони можуть спеціалізуватися виключно на туристичних послугах або поєднувати їх з іншими видами діяльності. За масштабом діяльності туристичні підприємства поділяються на національні, які мають розгалужену мережу відділень по всій країні, та локальні, що обслуговують певну територію. Серед національних туристичних компаній України виділяються такі гіганти, як "Гамалія", "Червона рута", "Яна" та "САМ", які пропонують широкий спектр туристичних послуг. Локальні підприємства, в свою чергу, відіграють важливу роль у розвитку внутрішнього туризму, забезпечуючи поїздки всередині країни. Варто зазначити, що туризм є глобальним явищем: близько мільярда людей щорічно відвідують інші країни з туристичною метою. Для оцінки конкурентоспроможності туристичного сектору різних країн Всесвітній економічний форум розробив спеціальний індекс, який оновлюється кожні два роки. Цей індекс дозволяє порівняти рівень розвитку туристичної інфраструктури, якості послуг та інших важливих факторів у різних країнах світу.