0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток міського туризму у місті Києві (ID:1105367)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП......................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МІСЬКОГО ТУРИЗМУ В КИЄВІ.........................................................................................6 1.1 Етапи формування міського туризму в місті Києві..........................6 1.2 Визначальні закономірності розвитку туризму міста Києва...........8 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТУРИЗМУ МІСТА КИЄВА В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ............................................................11 2.1 Фактор війни у провадженні екскурсійної та туристичної діяльності в Києві..............................................................................................11 2.2 Фестивальна діяльність у контексті ситуаційного туризму Києва..................................................................................................................14 2.3 Можливість розвитку туристичної сфери у Києві в умовах військового часу................................................................................................17 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МІСТІ КИЄВІ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОАТЛАНТИЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ..........................................................21 ВИСНОВКИ...........................................................................................26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..........................................28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Німецький дослідник Хартмут Лезер описує міський туризм як короткочасні відвідування міст, що тривають зазвичай від одного до чотирьох днів. Мотиви таких поїздок можуть бути різноманітними: заглиблення в історичну спадщину міста, участь у культурних заходах або шопінг. Ці подорожі можуть здійснюватися як самостійно, так і в складі організованих груп з екскурсоводами, що пропонуються туристичними компаніями. Німецькі дослідники розширюють розуміння мотивів міського туризму, включаючи особисті причини. Британські вчені Клук і Кестеркон надають більш конкретного визначення, фокусуючись на культурно-пізнавальних, подієвих та бізнес-поїздках. Болгарські автори Нешков, Ракаджийска і Дъбева класифікують міський туризм як окремий вид туризму, який відрізняється від інших за географічним розташуванням туристичного об'єкта.